מתחם כספות פרטי- המקום הכי שמור לחפצים שלך

מתחם כספות פרטי

אם אתם מעוניינים לשמור על חפצים יקרי ערך בצורה הטובה ביותר, הרי שעומדות בפניכם כמה אופציות: אתם יכולים לרכוש כספת לביתכם, לאחסן אותה במיקום כלשהו מתאים בביתכם ולאחסן בה את כל מה שאתם רוצים. כמובן שחשוב להקפיד על רכישת אחת איכותית ובטוחה. אופציה נוספת היא לשכור כספת בבנק ואופציה נוספת היא לשכור אחת אצל חברה פרטית המציעה מתחם כספות פרטי ומוגן ברמה הגבוהה ביותר, אם אתם תוהים מדוע כדאי לכם לבחור דווקא באחסון במתחם פרטי מוגן ובטוח, על פני האופציות האחרות, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

למה לא כדאי כספת בבנק או כספת בבית?

הכספות הביתיות המוצעות כיום למכירה יכולות להיות מתקדמות יותר או פתוח, משוכללות יותר או פחות ובטוחות יותר או פחות, אך אין ספק שמרביתן אינן מציעות את ההגנה המקסימלית על הציוד היקר לכם שכן, במקרה של פריצה לביתכם, לא פעם פורצים יצליחו לנטרל את מנגנון הנעילה או אפילו לקחת את הכספת יחד איתם בכדי לפרוץ אותה באמצעים משוכללים יותר. על כן, היא איננה מספקת את ההגנה המקסימלית על חפצים יקרי ערך. כאשר משכירים כספת בבנק למעשה מופקים 2 מפתחות, הראשון נשמר אצל הפקיד והשני נמסר לבעלים. יחד עם זאת חוזה השכירות יהיה כמו חוזה דירה והבנק לא יהיה אחראי במקרה של גניבה. יתרה מכך, הלקוח איננו יכול לגשת אליה בכל זמן שהבנק סגור אלא רק כאשר הבנק פתוח ועל כן, מדובר על דבר שיגביל אותו.

למה כדאי לבחור מתחם כספות פרטי?

שלא כמו השכרת כספת בבנק, בשירות של מתחם זה לחברה יש אינטרס עליון שכל פרט מהציוד היקר שאתם מאחסנים בו יישמר בצורה הטובה ביותר. במתחם עצמו יש כספות איכותיות ביותר עם מנגנון נעילה מתקדם ואיכותי. מדובר על מתחם כספות פרטי מוגן בצורה האידאלית הן על ידי אמצעים משוכללים כגון: מצלמות אבטחה, אזעקה ועוד והן על ידי שומרים. כלומר, ישנם שומרים במקום 24 שעות ביממה ו7 ימים בשבוע והדבר ללא ספק ממזער בצורה ניכרת את האופציה לפרוץ למתחם המדובר. מעבר לכך, המתחם עצמו מציע ביטוח ללקוחות אשר בוחרים לאחסן בו את החפצים היקרים שלכם כאשר הביטוח יהיה בהתאם למחיר התכולה אשר מאוחסנת במקום. המטרה היא בעצם להבטיח שגם במקרה שתהיה פריצה כלשהי למתחם והרכוש שלכם ייגנב או יינזק, תקבלו פיצוי כלכלי מתאים שימזער את הנזק הכלכלי שייגרם לכם כתוצאה מהגניבה או הפגיעה.

כיצד תבחרו מתחם כספות פרטי?

כיום ישנן לא מעט חברות המציעות את השירות המדובר, אך כמובן שלא כדאי לבחור בכל חברה באשר היא. בסופו של דבר עליכם לזכור כי אתם מפקידים את הרכוש היקר שלכם בכספת במקום ועל כן טרם תבחרו בחברה המציעה את השירות יש לשים דגש על כמה פרמטרים שונים לרבות: המוניטין של החברה, רמת האבטחה שהיא מציעה למתחם המדובר, איכות הכספות הממוקמות במקום, האם יש המלצות על החברה המדוברת על ידי לקוחות שלה וכן האם ניתן למצוא לא מעט מידע אודות החברה אשר מבטיח כי היא אמינה. מעבר לכך, חשוב ביותר לבדוק מהם המחירים שהחברה מציעה תמורת שירותיה והאם מדובר על מחיר הוגן ומשתלם.

אולי יעניין אתכם עוד… דברים שכדאי להכניס לבית

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית הכל לבית
חברת ניקוי ספות
איך מוצאים חברת ניקוי ספות מומלצת

בחירת חברת ניקוי ספות יכולה לשנות את תחושת הניקיון בבית. אז איך לבחור את החברה המתאימה, עם המלצה על חברת טל קלין, המובילה בתחום. לצד טיפים לתחזוקה אחרי, המאמר מספק מדריך לשמירה על ספה נקייה.

קרא עוד »
נזילה מהשכנים
מה לעשות כאשר יש נזילה מהשכנים?

נזילות מים מהתקרה יכולות להפוך כל דירה לסיוט. אבל מה גורם להדלפות אלה, וחשוב מכך, איך אפשר לטפל בהן? במדריך מקיף זה, נבין את התעלומה מאחורי נזילות מים שמגיעות מהשכנים ונחקור את הסימנים שיש להיזהר מהם.

קרא עוד »
מנורה עומדת
ככה תבחרו מנורה עומדת שתאיר לכם את החדר

שילוב תאורה הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב החדר וכיום ישנן אלטרנטיבות רבות, פרקטיות ואסתטיות כאחד, להארת החלל כשאפשר לבחור גופי תאורה מסוגננים שיפיצו את האור המבוקש. נהוג לבסס שלוש שכבות בסיס של תאורה: היקפית ורחבה שמאירה שטח ניכר מהחלל, תאורה פרקטית ממוקדת מכוונת יעד ותאורת מבטא לצרכי הדגשה.

קרא עוד »
פתרונות אבטחה לבית
המדריך המלא למיגון מלא לבית

כפי שניתן וודאי להבין, פתרונות מיגון לבית יש הרבה, אבל המטרה היא להצליח ולבחור את אותם אמצעים ייחודיים שיצליחו לענות על הדרישות שלכם באופן מדויק. חברה מקצועית תדע איך לעבוד באופן כזה שיאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות שיש לעולם החדש להציע. בנוסף, היא תעמוד לצידכם כדי להבטיח כי אתם יודעים איך להפעיל כל מכשיר ואיך לבצע כל פעולה בעת הצורך.

קרא עוד »