איזה מתנות כדאי לקנות לאישה בהריון

מתנות לאישה בהריון בוחרים בחכמה! במאמר זה מיכאלה ממליצה לכם על כמה רעיונות טובים למתנות שבאמת ישמחו את האישה שלכם בשלבי ההיריון. המשיכו לקרוא
מתנות לאישה בהריון

קניית מתנות לאישה בהריון זה אתגר. צריך לקחת בחשבון את המצב הרגיש בו האישה נמצאת. את ההורמונים המתעתעים ואת התחושה הכבדה, את הבחילות או את הצרבת. את הציפיה ואת החשש ולמעשה מדובר במכלול שהוא כמעט בלתי אפשרי לעיכול.

לרוב קניית מתנה לאישה במצב הזה עובר מהר מאוד לזירה העתידית. כאשר באופן ספונטני אנחנו רוצים לקנות מתנה לתינוק שייוולד. צריך לחשוב על מתנה מיוחדת שתשמח את האישה ותעניק לה תחושה טובה ומרגשת שהנה חשבו עליה. ניסו לשמח אותה ורצו להעניק לה הרגשה טובה. אז צריך פשוט לחשוב מה ישמח את האישה ומה היא תאהב ותרצה לקבל.

אז אנחנו כאן עם רעיונות למתנות שוות המתאימות לאשה בהריון.

רשימת מתנות לאשה בהריון – אתם צריכים רק לבחור

  • תכשיטים – אין אישה שלא שמחה עם תכשיט חדש. תמיד יש מה לעשות עם תכשיטים. אך כדאי לזכור כי בשלבי ההיריון השונים האישה עשויה לסבול מבצקת ומנפיחות כך שטבעות או צמידים לא תמיד יוכלו להתאים לכם. לכו אם כן על שרשרת או תליון מה שלרוב יהיה בסדר ושימושי לאורך זמן.
  • בושם – אם החלטתם ללכת על בושם, אתם חייבים לבחור בושם עדין עם ניחוח לא מידי דומיננטי.
  • האישה בשלבי ההיריון השונים לא מסוגלת להתמודד עם ניחוחות עוצמתיים וחזקים מידי. זכרו גם את העובדה כי בושם חזק מידי לא ייטיב עם התינוק שייוולד והאם הטרייה תאלץ להימנע מלעשות בו שימוש.
  • ארנק – ארנק יכול תמיד להיות מוצלח. הארנק ישמש את האישה ויעניק לה תחושה טובה של התחדשות.
  • צעיף – צעיף צבעוני או חלק, רועש או קלאסי כל מה שרק תקנו יוכל להיות שימושי בהמשך. שימו לב לבחור צעיף על פי טעמה של האישה.
  • מוצרי טיפוח – מוצרי טיפוח שונים כמו קרמים לגוף תמיד ישמחו את האישה. מי לא זקוקה לקרם גוף נחמד, לקרם לחות נעים ולחומרי טיפוח חדשים? בחרו מוצרים מפנקים, מוצרים איכותיים וכאלה שאכן יצליחו לשמח את האישה.

מה לא קונים לאישה בהריון

כאן צריך לזכור כי פריטי לבוש הם לא בדיוק משהו מוצלח. כי מדובר בתקופה בה היא לא נשארת באותה המידה למשך זמן. כרגע היא במצב של עליה במשקל אך לאחר הלידה היא שוב תרד ותרזה, ויהיה עליה לחדש מלתחה. בקיצור הבנתם. בגדים לא יכולים לבוא בחשבון.

לסיכום מתנות בוחרים בחכמה

כשאנחנו קונים מתנות לאישה בהריון, הכי קל לנו לבחור משהו שאנחנו רוצים או משהו שאנחנו היינו שמחים לקבל. הבעיה היא שברוב המקרים אנשים שונים בהעדפות שלהם. הדבר שאתם הכי אוהבים זה ממש לא מה שהמקבלת תאהב ותרצה לקבל. אז מה עושים? הטוב ביותר הוא פשוט לשאול אותה בבירור מה ישמח אותה.

עצה נוספת היא להעניק לה שובר שווה לקניית מתנה. כך היא תקנה את מה שליבה חפץ.

מתנות לאישה בהריון

ככה ניראת אישה בהריון מקבלת מתנה שהיא אוהבת 🙂

 

אולי יעניין אותך להמשיך לקרוא:

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית משפחה
לגו
מה סוד הקסם של לגו חברות?

לגו נחשב לאחד המשחקים המצליחים ביותר בכל הזמנים וסדרת החברות כבשה את ליבם של בנות ובנים בכל העולם והפכה גם לסדרה מצליחה והדמויות שמככבות בה מעוררות הזדהות וכל אחת ואחד יוכלו למצוא את הדמות אליה הם הכי מתחברים בחבורת בנות ובני לגו חברות.

קרא עוד »