עדשות צבע לפורים ממש איכותיות

מחפשים גימיק חמוד שישמש אתכם בתחפושת הפורים שלכם? עדשות צבע יכול להיות משהו מעניין לתחפושת שלכם.
עדשות צבע

נמאסו עליכם התחפושות המסורתיות ואתם רוצים משהו שעוד לא מוכר אבל כזה שיצליח למשוך אליכם את מלוא תשומת הלב? מה דעתכם להחליף את צבע העיניים שלכם?

אני כבר עשיתי את זה, בני המשפחה שלי גם כן והאמינו לי, הצלחנו לגרוף המון מחמאות והרבה תשומת לב! כי אין דבר מפתיע יותר משינוי של צבע העיניים ככה פתאום ביום פורימי בהיר.

לא פוגעים בעיניים

אז אולי יהיו כאלה שירמו גבה או אפילו שניים. איך עושים דבר שכזה לעיניים? האם זה לא דבר מסוכן? האם לא מדובר כאן בפגיעה כלשהי בעין? אז זהו שכאן בדיוק הנקודה. כדי לעשות את מה שאני עשיתי ואת מה שאני ממליצה לכם פה, חובה לבדוק היטב איזה עדשות בוחרים להרכיב. ממש לא מומלץ לדחוף אל תוך העין כל סוג של עדשה בלי לברר מה באמת עומד מאחוריה. ראיתי הרבה פרסומים שמציעים לקנות עדשות צבע מסוגים שונים ואפילו עם דוגמאות וציורים מעניינים. אבל אם תקשיבו לי, אף פעם אל תקנו מוצר פולשני כזה בלי לבדוק את האיכות של המוצר.

עדשות צבע לפורים חייבות להיות מאוד איכותיות וכאלה שתקנו בחנות אמינה של אנשי מקצוע העוסקים בתחום הזה של אופטיקה. רק כך תוכלו להיות בטוחים כי אכן בחרתם במוצר שיעניק לכם את המענה הנכון והמושלם בלי שהעין תיפגע.

התחפושת המושלמת

כאשר אתם באים לתכנן את התחפושת שלכם עם העדשות הצבעוניות, אתם צריכים לחשוב מראש על כל האלמנטים שירכיבו את התחפושת.

לא מספיק לקנות עדשות צבעוניות. כדי ליצור את המראה השונה והמגניב. כדי ליצור תחפושת מושלמת, יש להשקיע בכל הפרטים הגדולים והקטנים שישעו את ההופעה שלכם למשהו שונה, משהו מפתיע, משהו שאולי הייתם רוצים להיות כל השנה אבל זה לא בדיוק מה שאתם.

אז אם בחרתם צבע עיניים כחול לצורך הדוגמא, צבעו גם את השיער שלכם לבלונדיני גולש. לבשו בגדים בסגנון שונה לגמרי מכפי שאתם רגילים, עשו שימוש באביזרים ופריטי אקססוריז שישדרגו את המראה שלכם ובקיצור, שנו לגמרי את הפוזה הרגילה שלכם.

ברגע שכל הפרטים יהיו שונים וכל ההופעה שלכם תהיה מפתיעה ואחרת, צבע העיניים רק יבליטו וישלימו את כל הסיפור הזה והכל יהיה ממש מושלם.

לא רק לפורים…

יש אנשים שעושים את זה בפעם הראשונה בפורים כשזה נעשה בתור תחפושת. אך יש אנשים שהיו שמחים מאוד לשנות את המראה שלהם ואת צבע העיניים שלהם לתמיד. הם סבורים שמדובר בצבע הרבה יותר מתאים ומחמיא, הם אוהבים את המראה שלהם עם הגוון המסוים הזה והם רוצים להישאר כך כל הזמן. גם זה אפשרי!

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית משפחה