רעיונות לעיצוב הבית בזול

כאשר אנשים שואלים אותי איך לעצב את הבית בזול, אני תמיד עונה שהדבר תלוי מי יבצע את העבודה בפועל. כי יש תוספות שונות לבית שהעלות שלהן אינה גבוהה אך העלות נובעת בעיקר בגלל ההתקנה המקצועית שאנחנו רוצים לקבל
רעיונות לעיצוב הבית בזול

עיצוב מהמם בלי לקרוע את הארנק

דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם. את זה כולנו יודעים וגם חשים זאת על בשרינו. הבעיה היא שעיצוב הבית זה סיפור יקר. כל תוספת, קישוט, רהיט, פריט וילון או שטיח מעיקים מאוד על חשבון הבנק שלנו במיוחד אם אנחנו אוהבים להתחדש הרבה בפריטי אקססוריז לבית.

אז אנחנו כאן עם מגוון אפשרויות לחדש ולהתחדש, לעצב את הבית בצורה נעימה ומרשימה ועדיין לא לשלם על כל זה מחיר גבוה מידי.

עיצוב הבית בזול איך עושים את זה

אז נעניק לכם בזאת מספר טיפים לעיצוב הבית בצורה נאה, נעימה ובעיקר זולה.

טפטים – פשוט וזול עם אפקט משמעותי מאוד

הדבקה של טפט זה לא סיפור כל כך מסובך וגם ברוב המקרים לא יקר. אך האפקט שמתקבל הוא עצום ומשמעותי במיוחד. אפשר לבחור הדבקה של טפט על קיר אחד בלבד שייצור הרבה עניין ויופי לחדר. יש טפטים חלקים בצבעים אחידים ויש טפטים מעניינים עם גוונים, מרקמים או אפילו עיטורים וציורים. ברור שטפטים כאלה יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 

אקססוריז שיעשה את ההבדל

האקססוריז בבית הוא חלק בלתי נפרד של הבית. זה לא חייב להיות משהו יקר או גדול. זו יכולה להיות מראה מעוצבת שתתלו בסלון או במסדרון וזה גם יוכל להיות סתם אלמנט מעניין אחר כמו סלסילה שתוכלו לאחסן בו עיתונים, צעצועים מעניינים או כל פריט אקססוריז שישתלב היטב עם כל מה שכבר יש בחלל. חשוב לשמור על קו עיצובי אחיד על מנת שהפריטים שתוסיפו אכן יעשו את העבודה.

 

התאורה שתאיר ותעיר את הבית

אי אפשר לדמיין עד כמה התאורה בבית עשויה ליצור את ההבדל המהותי בין בית מעוצב לבין בית משעמם וחיוור.

יש היום מגוון גדול של פריטי תאורה וגופי תאורה שונים מה שמאפשר לעצב ולשדרג כל סוג של חלל. מעבר למראה של גוף התאורה, יש גם את צבע האור שתבחרו. כל צבע יש לו את האפקט שלו וזה שישפיע על המראה של החלל הנתון.

בגדול, אור לבן מעניק תחושה של בהירות ושל אור ואור צהוב יעניק אווירה חמימה ונעימה.

 

כריות וטקסטיל

בכל חדר בבית אפשר להוסיף כריות ומוצרי טקסטיל שונים כמו כיסויים לספות, כריות שונות, פופים וכל מה שיעניק הרבה צבע ועניין לצד תחושה של נוחות ופינוק. אפשר כמובן לגוון בצבעים שלהם ובשילובים על מנת לקבל מראה מגוון ושונה בכל פעם.

הגיוון והשילובים החדשים יפתיעו גם אתכם וייצרו מראה חדש ופנים חדשות לחלל.

 

ווילונות – השדרוג המשמעותי ביותר לחלל

ווילונות הם מוצר שתורם רבות לנראות של החלל וליוקרה והמכובדות שלו. הווילונות משדרגים את איכות החיים בחלל כאשר הם מסננים את קרני האור שבאים מבחוץ ואף חוסמים את קרני השמש מלחמם יתר על המידה את החלל. מלבד היתרון בשיפור איכות החיים בבית יש כאן כמובן את האלמנט העיצובי. הווילון כאמור משדרג במידה רבה את כל המראה של החלל הנתון כאשר אפשר לבחור מתוך מגוון האפשרויות את הצבע ואת הדוגמא הרצויה מה שיתרום רבות לתוצאה הסופית שתתקבל.

 

שנו את הסדר

לפעמים לא צריך הרבה. די לשנות את הסדר ואת העיצוב של הרהיטים בחדר כדי לקבל פתאום מראה מיוחד וחדש שלא היה קודם לכן.

אפשר להזיז ארונות מצד לצד, להחליף את מקומם ש המיטות, הכורסאות או השטיח וכך ליצור גיוון ועניין.

 

כורסאות ורהיטים חדשים בלי לשלם יקר

כאשר אנחנו מדברים על רעיונות לעיצוב הבית בזול אנחנו מדברים גם על האפשרות של הוזלת עלויות של מוצרים שהם לא בהכרח זולים. כך למשל תוכלו לרהט את הבית בכורסאות חדשות, ברהיטים חדשים וכאלה שיעניקו לחלל מראה מחודש אך יחד עם זאת אתם לא ממש חייבים לשלם על כך ביוקר. אתם יכולים לנסות להשיג בחנויות יד שנייה מוצרים שנראים עדיין במצב מצוין, כך גם תוכלו להחליף ריפודים במוצרים קיימים ובאופן כזה לקבל את העיצוב החדש באפס עלויות. לפעמים די בהוספה של פריט אחד כמו שטיח חדש או כורסה חדשה שיהיו בצבע נוגד לכל מה שכבר יש בחלל כאשר השבירה הזו של הצבע תיצור את החידוש ואת המראה הרצוי.

 

סוף מעשה במחשבה תחילה

גם אם בא לכם לעצב מהר את החלל ולהעניק לו את המראה הרצוי בלי להתמהמה יותר מידי, אף פעם לא כדאי לכם לרוץ מהר מידי. תמיד עדיף לשקול את הדברים, לחשוב היטב ולא למהר בבחירת האלמנטים ובעיצוב של החלל. הזמן יעניק לכם מימד נוסף על החלל וכך יהיו לכם רעיונות טובים יותר איך וכיצד לבצע כל פנטזיה בצורה הטובה ביותר. מעבר לכך, אם תעשו הכול בניחותא מתוך יישוב הדעת, הסיכויים שתצליחו להשיג מוצרים זולים יותר וגם מוצלחים יותר יהיו גבוהים פי כמה וכמה.

 

עשה זאת במו ידיך

כאשר אנשים שואלים אותי איך לעצב את הבית בזול, אני תמיד עונה שהדבר תלוי מי יבצע את העבודה בפועל. כי יש תוספות שונות לבית שהעלות שלהן אינה גבוהה אך העלות נובעת בעיקר בגלל ההתקנה המקצועית שאנחנו רוצים לקבל. אז כאן חשוב לדעת. לא הכול חייב להיות מסובך ויש בהחלט פעולות שכל אחד יכול לבצע בכוחות עצמו. עם מעט מחשבה, עם רכישת כלי עבודה מתאימים ועם רצון ונחישות להצליח, יש הרבה יותר מסיכוי שהדבר אכן ייצא מוצלח, מרשים, יפה ומקצועי.

לסיכום, בית נאה זה לא מותרות ואם תשקיעו רצון ושימת לב, זה גם ללא יעלה לכם הרבה כסף.

 

אולי יעניין אותך לקרוא על:

 

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית הכל לבית
חברת ניקוי ספות
איך מוצאים חברת ניקוי ספות מומלצת

בחירת חברת ניקוי ספות יכולה לשנות את תחושת הניקיון בבית. אז איך לבחור את החברה המתאימה, עם המלצה על חברת טל קלין, המובילה בתחום. לצד טיפים לתחזוקה אחרי, המאמר מספק מדריך לשמירה על ספה נקייה.

קרא עוד »
נזילה מהשכנים
מה לעשות כאשר יש נזילה מהשכנים?

נזילות מים מהתקרה יכולות להפוך כל דירה לסיוט. אבל מה גורם להדלפות אלה, וחשוב מכך, איך אפשר לטפל בהן? במדריך מקיף זה, נבין את התעלומה מאחורי נזילות מים שמגיעות מהשכנים ונחקור את הסימנים שיש להיזהר מהם.

קרא עוד »
מנורה עומדת
ככה תבחרו מנורה עומדת שתאיר לכם את החדר

שילוב תאורה הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב החדר וכיום ישנן אלטרנטיבות רבות, פרקטיות ואסתטיות כאחד, להארת החלל כשאפשר לבחור גופי תאורה מסוגננים שיפיצו את האור המבוקש. נהוג לבסס שלוש שכבות בסיס של תאורה: היקפית ורחבה שמאירה שטח ניכר מהחלל, תאורה פרקטית ממוקדת מכוונת יעד ותאורת מבטא לצרכי הדגשה.

קרא עוד »
פתרונות אבטחה לבית
המדריך המלא למיגון מלא לבית

כפי שניתן וודאי להבין, פתרונות מיגון לבית יש הרבה, אבל המטרה היא להצליח ולבחור את אותם אמצעים ייחודיים שיצליחו לענות על הדרישות שלכם באופן מדויק. חברה מקצועית תדע איך לעבוד באופן כזה שיאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות שיש לעולם החדש להציע. בנוסף, היא תעמוד לצידכם כדי להבטיח כי אתם יודעים איך להפעיל כל מכשיר ואיך לבצע כל פעולה בעת הצורך.

קרא עוד »