מה כדאי לעשות בזמן החופשה מבית הספר

לקראת החופשה הגדולה מבית הספר, כדאי להיערך נכון שלא יהיה משעמם לילדים. ולכן צריך לחשוב על כמה נושאים. לפניכם כמה טיפים מה לעשות בחופשה.
חופשה מבית הספר

מתנות לחופשה 

לקראת החופשה הגדולה מבית הספר, בבתים רבים נערכים לימים שבהם הילדים כל הזמן ירגישו שהם משועממים ולכן צריך לחשוב על כמה וכמה נושאים כדי למלא את הזמן שלהם . אחת האופציות המוצלחות היא להכין מראש טבלה גדולה של ימי החופשה כולל תאריכים ולרשום בכל יום מהי התוכנית כולל פירוט מלא. יש ימים שהם ייסעו לבקר את סבא ואת סבתא וייהנו מהעובדה שהם כמו תמיד מקבלים מתנות לחופשה. ההורים והילדים רושמים את מלוא המידע וכך ממלאים לאט לאט את הטבלה בתוכן ואפשר לראות כי ללא ספק החופשה לא תהיה משעממת כיוון שהמגמה היא לנסוע למקומות שונים וליהנות מסוגים שונים של בילויים מכדי שהילדים יחוו סוגים שונים של חוויות.

אחד הדברים הנוספים שההורים מבצעים הוא רכישה של מתנות לחופשה שימלאו להם את הזמן כשהם נמצאים בבית. הם בוחנים את המשחקים החדשים שקיימים באתרים וזאת בהתאם לגיל של הילדים השונים בבית. אחת המתנות שאותה הילדים מבקשים היא רכישה של משחקים לאקס בוקס כיוון שהם משחקים כל הזמן עם המשחקים הנוכחיים ובאופן טבעי הם מעוניינים לגוון ולהוסיף משחקים חדשים. לאחר בדיקה של העלויות מתבצעת ההזמנה באתר האינטרנט שיש בו דגמים חדשים ומובילים והעלויות הן אטרקטיביות.

מה לקנות מתנות לחופשה 

לילדים הקטנים יותר אפשר לרכוש משחקי קופסה מסקרנים העוסקים בנושאים מעניינים כמו מונופול, אותיות ועוד. הדרך המומלצת היא לעבור על הפריטים הקיימים באתרי האינטרנט השונים יחד עם הילדים וכך יהיה קל יותר לבחור מתנות לחופשה אם קיימת סבירות שהם ישחקו במשחקים החדשים וייהנו מזמן איכות עם האחים ועם החברים. כשהילדים רואים את ההיצע העצום של המשחקים המוצעים באתר, קשה להם מאד לקבל החלטה והם זקוקים לזמן חשיבה. 

חלק מהם תמיד יעדיף לרכוש דגם חדש של לגו ולכן בקופסה הגדולה יש כמה וכמה שקיות ניילון פנימיות והילדים נהנים להרכיב את החלקים השונים בזה אחר זה על פי ההוראות המדויקות בחוברת ההדרכה. התוצר המוגמר הוא תמיד מרהיב והילדים נהנים מאד מהעובדה שהם הצליחו להרכיב את הדגם המתוחכם.

נסיעות בחופשה 

בכל חופשה הילדים נוסעים למקומות אחרים. בדרך כלל הם מציעים כמה וכמה הצעות ובסיעור מוחות של הילדים עם ההורים בוחרים את היעדים המתאימים. יש ימים שבהם הם נוסעים ברכבת לחיפה כדי ליהנות מטיול בעיר שכולל נסיעה ברכבל ובכרמלית עד ההגעה למקדש הבהאים. יש ימים שהם נוסעים לבקר חברים במושב או בקיבוץ כדי ליהנות מאורח החיים שם. 

מפגש עם חברים

בימים שבהם יש מפגשים עם חברים, הילדים לוקחים איתם לטיול מתנות לחופשה שהם קיבלו מההורים או מסבא וסבתא וזאת כדי שכל הילדים ישחקו יחד במשחק חדש שהוא מרתק מאד ולכן כל הילדים הם מלאי התלהבות, יושבים זה לצד זה סביב השולחן ונהנים לשחק יחד. 

אולי יעניין אותך להמשיך לקרוא:

ילדים ומשפחה

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית משפחה