מאיזה גיל אפשר עדשות מגע? והאם זה מתאים לילדים?

מאיזה גיל אפשר עדשות מגע? האם אפשר להתאים עדשות מגע לילדים? במאמר שלפניכם מיכאלה תיתן לכם את כל המידע שביקשתם. המשיכו לקרוא
מאיזה גיל אפשר עדשות מגע

.עדשות מגע הם פתרון יעיל לכל מי שלא רוצה להרכיב משקפיים אבל עדיין לראות היטב. זה נוח לנו כשאנחנו הולכים לים, זה מרשים יותר כשאנחנו הולכים לאירוע וזה גם חסכוני יותר. עדשות המגע עולות היום שקלים ספורים ממש. וזה בהחלט עשוי להוות שיקול כאשר באים לקנות משקפיים. השאלה היא – מאיזה גיל אפשר עדשות מגע? האם גם ילדים יכולים ליהנות מכל היתרונות הללו? האם אפשר להתאים עדשות מגע לילדים? ואם כן מאיזה גיל זה עשוי להיות הגיוני?

הבה נבדוק את העניין.

עדשות מגע לילדים – זה לא כל כך פשוט

אז אם התייחסנו ליתרונות שיש לעדשות המגע, הרי ברור כי מדובר במשהו מאוד פרקטי, מאוד חסכוני וגם יותר אסתטי. אבל אין לשכוח את הבעייתיות ואת המורכבות שיש בעדשות המגע. הרכבת עדשות מגע מחייבת אותנו בהסרת העדשות לפני השינה, בשמירה על ההיגיינה והניקיון שלהם, הרכבה שלהן בכל בוקר מחדש וזה בהחלט לא פשוט. הרכבת עדשות למי שהתנסה בך יודע כמה זמן זה עשוי לארוך, במיוחד בפעמים הראשונות. העיניים דומעות, העדשות נופלות, השעה מתאחרת והילד שכבר צריך לצאת ללימודים עדיין עומד מול המראה ומנסה להרכיב את העדשות. עזרה מצד ההורים לא תמיד באמת תוכל להצליח. כי הרכבה של עדשות מגע למישהו אחר דורשת הרבה מאוד מיומנות וידע איך לעשות את זה נכון. רוב ההורים לא באמת מצליחים לעזור לילדים שלהם בהרכבת עדשות המגע.

שימוש לא נכון בעדשות מגע

חייבים לדעת ולשים לב כי שימוש שאינו נכון בעדשות המגע עלול לגרום נזק. הנזק שעשוי להיגרם כולל חשיפה לחיידקים וזיהומים, נזקים לקרנית ועוד נזקים שונים בגין אי הקפדה על היגיינה ושימוש נאות בעדשות.

כדי לאפשר לילד להרכיב עדשות מגע, חייבים להדריך אותו, ללמד אותו ולהסביר לו היטב במה כל זה כרוך. רק אחרי שהוא ידע מה זה מחייב אותו ומה הוא אמור לעשות עם העדשות. תוכלו להגיע להחלטה האם אכן לאפשר לו את הדבר או לא.

מאיזה גיל אפשר עדשות מגע

לא נוכל לסיים את המענה לשאלה ששאלנו – מאיזה גיל אפשר עדשות מגע? לפני שנדון גם על בעיות שונות שילדים עשויים לסבול מהם וההתאמה של עדשות המגע. חייבת להיעשות תוך לקיחה בחשבון של כל אלו.

התאמה של עדשות מגע לילד שסובל מיובש בעיניים או מרגישות כלשהי בעיניים. חייבת לכלול את ההתייחסות למצב העיניים שלו. לא כל סוג של עדשות יתאימו לכל ילד ואם לא עושים את ההתאמה. הילד לא באמת יצליח להסתגל אליהם.

אז אם אתם אכן חושבים להתאים לילד שלכם עדשות מגע, דאגו שיהיה זה אופטומטריסט מומחה שיעשה את העבודה בצורה מקצועית. ויבטיח עדשות איכותיות וטובות בהתאם לעיניו ולמצב הראייה של הילד. רק כך הוא יתחיל לראות עולם יפה יותר.

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית גוף ונפש
טיפול שורש
מתי נבצע טיפול שורש?

טיפול שורש הוא כמובן מונח המגיע אלינו ישר מעולם טיפולי השיניים. ברבות הימים הפך המונח לניב שגור בפי רבים. אלו המעוניינים לתאר סיטואציה בה יש

קרא עוד »
טיפולים דנטאליים אסתטיים
טיפולים דנטאליים אסתטיים שכדאי להכיר

השיניים שלנו בעלות השפעה דומיננטית על המראה הכולל ומלבד רפרטואר רחב של טיפולים הקשורים לבריאות השן, כגון סתימות, כתרים, טיפולי שורש, הרי שבשנים האחרונות עלתה המודעות לקיומם של מגוון טיפולים דנטאליים אסתטיים המיועדים לשיפור התפקוד והחזות של השיניים להשגת חיוך מיליון דולר.

קרא עוד »
אכילה נכונה בגיל ההתבגרות
אכילה נכונה בגיל ההתבגרות

הרגלי אכילה לא בריאה בשלבי ההתבגרות וההתפתחות, עלולים לגרום לנזקים בעתיד. במאמר זה אני ממליצה על הרגלים של אכילה נכונה בגיל ההתבגרות. המשיכו לקרוא

קרא עוד »