סוגי לחמניות למגוון אירועים שונים

לחמניות

רוצים לאכול את הלחמנייה המושלמת? מי לא? ובכן, הסוד הוא לדעת להתאים כל לחמנייה לאופי הארוחה. ולוודא כמובן שהיא נאכלת טרייה וחמה.

לחמניות המבורגר, לחמניות שומשום, לחמניות מזונות – יש מגוון רחב של לחמניות שרק מחכות שתתנו בהן ביס. כולן יכולות לבוא בטוב בסוגים שונים של אירועים. לחמנייה אמיתית יכולה לשדרג כל כריך ממוצע, להפוך כל המבורגר רגיל למטורף, ובעצם כל ארוחה פשוטה למיוחדת.

כריכים מנצחים לילדים

מכירים את זה שאתם פותחים את התא הקטן בתיק של הילד ומגלים סנדוויץ' מעלה עובש? אין סיכוי שלא. אנחנו טורחים ומתאמצים ובסוף הילד לא נוגע בכריך.

למה שלא תנסו את "הלחמנייה"? 

גם כשהילד רחוק מכם בבית ספר, אתם רוצים שהוא ירגיש שאתם איתו. יהיה נחמד לדמיין את החיוך שיעלה לו על הפנים כשהוא יגלה שהיום הכנתם לו כריך מהלחמנייה הכי רכה בהפסקה, לא? אין לנו ספק שמרכיבי הכריך חשובים, אבל הלחם שעוטף אותם הוא העיקר. בסופו של דבר, איכות הלחם היא שתקבע אם הכריך הצליח או נכשל (אם הוא נאכל או נשאר בתא הקטן).

גם מבוגרים נהנים מלחמניות טריות

לחם הוא מאכל בסיסי גם בתזונה של מבוגרים, וזה מעולה – הוא גם טעים וגם מכיל ערכים תזונתיים חשובים. לדעתנו, תמיד טוב שיש מלאי של לחמניות טריות בבית, גם בני הבית נהנים וגם האורחים. הלחמניות של אנג'ל ישתלבו בול כמעט בכל ארוחה. אם למשל החלטתם להזמין כמה חברים ולהרים ערב על האש – תוכלו להשתמש בלחמניות אמריקה, לחמניות המבורגר שאפשר לאכול עם כל סוג של בשר.

המגוון הרחב שלנו יכול להתאים לא רק לסוגים שונים של ארוחות, אלא בעיקר לסוגים שונים של אנשים. לכל אחד יש את הרגלי התזונה שלו וההעדפות האישיות שלו. יש לכם אורחים שמעדיפים לאכול לחמניות מלאות? מעולה, תוכלו להציע להם לצד הבשר לחמניות המבורגר כוסמין.

אירועים שונים, לחמניות שונות

גם הלחמנייה הכפרית מככבת בלא מעט בתים, היא יכולה להתאים יותר לארוחות בוקר ובראנצ'ים מפנקים עם פלטת גבינות, יין ואווירה של חופש. ניתן להכין איתה גם טוסט או כריך לארוחת אמצע או ערב. לחמנייה קלה היא אידיאלית בשביל אנשים ששומרים על הגזרה. היא יכולה להיות גם אחלה בתור נשנוש בין ארוחות. דלת קלוריות וטעימה.

לחמנייה קלועה מושלמת בשביל כריכי בית ספר לילדים, יש לה טעם נוסטלגי שאף פעם לא נמאס ממנו.

גיוון, גיוון ועוד פעם גיוון

יש לנו נטייה למצוא סוג אחד ולהשתמש בו שוב ושוב. באופן כללי, אנחנו ממליצים לכם לשמור על גיוון. איזה סוג שלא תבחרו, מתישהו, סביר להניח שהוא יימאס. וחבל. בדיוק בגלל הסיבה הזו, אנחנו דואגים למבחר רחב של לחמניות (מעל עשרה סוגים). כל סוג נאפה באהבה כדי שגם לכם וגם לילדים אף פעם לא יהיה משעמם.

מאפיית אנג'ל מאמינה שהאוכל שאנחנו אוכלים צריך להיות גם בריא וגם טעים. זה לגמרי אפשרי, ובא לידי ביטוי בכל מוצר שתוכלו למצוא על המדף.

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית אוכל
מאכלים שניתן להכין עם טאבון?
איזה סוגי מאכלים ניתן להכין עם טאבון?

טאבון הוא כלי בישול מסורתי שמשמש לאפייה ובישול של מגוון מאכלים. הנה כמה סוגי מאכלים שניתן להכין עם טאבון כוללים: פיצות, בשרים כמו סטייק, קבב ושיפודים, דגים כמו סלמון או דג טונה, ירקות כמו חצילים, פפריקה וזיתים, לחמים, קישים ועוד.

קרא עוד »
מה זה אוטו אוכל – פוד טראק

הפוד טראק היא למעשה משאית שמעוצבת בהתאם לעסק שפועל בה. הן מבחינת המראה החיצוני של המשאית, הן מבחינת הציוד שבתוכה וכמובן בהתאם לסוג המזון שהיא רוצה להגיש.

קרא עוד »