מה סוד הקסם של לגו חברות?

לגו נחשב לאחד המשחקים המצליחים ביותר בכל הזמנים וסדרת החברות כבשה את ליבם של בנות ובנים בכל העולם והפכה גם לסדרה מצליחה והדמויות שמככבות בה מעוררות הזדהות וכל אחת ואחד יוכלו למצוא את הדמות אליה הם הכי מתחברים בחבורת בנות ובני לגו חברות.
לגו

חברות היא קשר אמיץ וטיפוח קשרי חברות מתחיל כבר בגיל צעיר ויכול להילמד גם דרך חוויית המשחק. מערכת היחסים המיוחדת בין חברים שנפגשים לשיחות נפש, יוצאים לשופינג, מלווים זה את זו  מומחשת היטב באופן יצירתי ומקסים באמצעות לגו חברות מבית היוצר של חברת לגו.

הכירו את הדמויות של לגו חברות

הסטים המושקעים של לגו חברות מתארות סצנות מחיי היום יום וסיטואציות כיפיות של החיים ובעלי גוונים ייחודיים בעיקר סגול, לבנדר, צהבהב וטורקיז והדמויות עצמן הן מיני פיגורות בעלות מראה ריאליסטי ומפורט בעלות עומק אישיותי. לגו חברות הושק בשנת 2012 ונחשב לאחת ההצלחות הגדולות של החברה.

הסדרה מתמקדת כיום בדמויות המרכזיות – בנות ובנים: אליה, נובה, זאק, ליאן, פייזלי, ליאו, סתיו ואולי בזמן שהם מנווטים את דרכם בבית הספר הבינלאומי, מכירים חברים חדשים ויוצאים להרפתקאות מדהימות.
לכל דמות בהארטלייק סיטי תחומי עניין ייחודיים. אליה נחושה להצליח בכל מה שהיא לוקחת על עצמה, בין לימודים, התנדבות במקלט לבעלי חיים והיא אוהבת לעזור, מילותיה החכמות ואופייה האכפתי הופך אותה לאבן שואבת לחבריה שתמיד פונים אליה לבקש את עצותיה.

סתיו היא הרוח החופשית שתמיד שמחה כאשר היא בחוץ והאופי הנוח שלה מביא רוגע לכל מצב. אכפת לה מאוד מכדור הארץ והיא אוהבת לחלוק את חוויותיה עם חבריה והיא נולדה ללא החלק התחתון של זרוע שמאל – אבל היא לא נותנת לזה להפריע לה לחקור את חיק הטבע או לעצור את יצר הסקרנות וההרפתקנות המאפיינים אותה.

ליאו אוהב אוכל טוב ולעשות חיים, מחוץ לבית תמיד ניתן למצוא אותו רגוע על החוף. הוא אכפתי ומתחשב, וכאשר חבריו אינם מסכימים ביניהם ליאו תמיד להוט לעזור ליישב מחלוקות והוא אוהב ליצור אווירה שמחה ולהימנע מעימותים בכל מחיר.

זאק הוא מסוג החברים עליהם תמיד אפשר לסמוך שיצחיקו את חבריו. הוא אוהב להתבדח ולעשות קונדסים ומאמין שהחיים נועדו כדי לחיות אותם ומוכן לקחת על עצמו כל אתגר. הוא ניחן באופטימיות מדבקת ומשתדל להביא את הפאן לכל מצב, אוהב לחלוק את התשוקות שלו עם חברים ונהנה בעיקר מספורט מוטורי, אנימה ואומנויות הבמה.

ליאן תמיד מסתובבת עם ספר סקיצות מתחת לזרוע אחת וסקייטבורד מתחת לשנייה ואוהבת לפזר אושר לכל אשר תלך ויכולה גם לגרום לאנשים ביישנים להיפתח ולדבר. אולי הוא ילד של אנרגיה יצירתית, אוהב ללבוש תלבושות מגניבות מבגדים ממוחזרים ולצלם תוכן לפרויקטים בווידאו. הוא כריזמטי ומשכנע ומתחבר לכולם בקלות. ויש גם את נובה, שהיא גיימרית מושבעת שאוהבת לתקן מכשירים מקולקלים, היא אכפתית, ישירה ואדיבה. ואחרונה חביבה – פייזלי, שהיא קצת ביישנים, אבל כשהיא עולה לבמה היא פשוט פורצת מהקונכייה. 

להרכיב סצנות מחיי היום יום וליהנות מכל רגע

הדמויות מאופיינות בסקרנות, אכפתיות, עצמאות, התלהבות ובהחלט מעוררות את הדמיון.

עם השנים התרחבו הסטים והיום הם מתארים תחומי עניין ופנאי מגוונים מרכיבה על סוסים, דרך הצלה ושיקום של חיות, סקי, פארקי שעשועים, גלמפינג על חוף הים, סלון לעיצוב שיער, בית ספר לאמנויות, שוק אוכל רחוב ססגוני, מרפאה לטיפול בחיות מחמד, בית מלון מפואר, האוטובוס של החברות ועוד.

המודלים להרכבה מבוססים על חוויות מתקופת הילדות והנערות ומתאימים לגילאי 6 ומעלה. אפשר לקחת חלק בפעילות לאחר ההרכבה ולייצר גם משחקי תפקידים מעניינים כאשר החברים משתתפים בהרפתקאות שונות. הסטים כוללים פריטים שמחקים פריטים מהעולם האמיתי וההרכבה אינטואיטיבית יותר עם יישום לגו בילדר שמשדרג את החוויה ומאפשר בניית הדגם בתלת ממד כולל מעקב אחר ההתקדמות. 

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית משפחה