רעיונות לעיצוב גינה פרטית

יש הרבה רעיונות לעיצוב גינות תוכלו להפוך את הגינה לפיסת גן עדן
עיצוב גינה

יש לכם גינה פרטית צמודה לבית? זכיתם! תוכלו להפוך את הגינה לפיסת גן עדן באמצעות ניחוחות מיוחדים, טקסטורות שונות צבעים מיוחדים ועיצובים חדשניים.

אז אנחנו כאן עם כמה וכמה רעיונות לשיפור המראה של הגינה שלכם ועיצובים שונים מעוררי השראה שיסייעו לכם להגיע לתוצאות הכי מרשימות והכי יפות בגינה הפרטית שלכם.

 

אז הנה מספר רעיונות לעיצוב גינה פרטית:

זנים שפורחים בכל השנה

כל אחד רוצה גינה פורחת וצבעונית במהלך כל השנה. הבעיה היא שרבים מהצמחים בגינה מאבדים לגמרי את הצבעוניות ואת הפריחה שלהם עם בוא הסתיו. כדי שהגינה שלכם תישאר יפה ופורחת כל הזמן, עליכם לבחור צמחים רב עונתיים יש הרבה מאוד צמחים כאלה. ירוקים וגם צבעוניים. בחרו אותם בחכמה ובהתאם לסגנון שאתם רוצים לגינה שלכם ותיהנו מגינה צבעונית ופורחת להפליא.

 

מה דעתכם על גינות מעוצבות וקלות להחלפה?

אם אתם לא רוצים להשקיע בגינה שתדרוש ממכם הרבה עבודה, טיפוח, השקעה, הפכית האדמה, סילוק עשבים שוטים וכו', אתם יכולים ללכת על גינה של עציצים הקבורים באדמה. כל מה שעליכם לעשות זה לחפור בורות באדמה ולהכניס בהם את העציצים או האדנית. בין העציצים תוכלו להניח אבני חצץ או חלוקי נחלמה שימנע צמיחה של עשבים שוטים. כך תיהנו מגינה מפוארת בלי הרבה מאמץ.

 

סוקולנטיים בסלעים קעורים

זוהי גינה בעלת מראה מודרני ומתוחכם. זוהי גינה חסכונית במים וקלה מאוד לתחזוקה. אפשר למצוא היום בארץ מגוון גדול מאוד של סוקולנטים בצבעים שונים ועיצובים מיוחדים. כך תוכלו למלא את הסלעים בעיצובים מרהיבים ובצבעוניות מרשימה.

 

גינה מעגלית סביב עץ

הצל שעץ בוגר מעניק עשוי להפוך לאתגר לא פשוט בכל מה שקשור לגינון. אין הרבה צמחים שמתאימים לאזורים אלו שהשמש כמעט ואינה מגיעה אליהם. עם זאת כדאי להכיר את מגוון צמחי הצל שמסוגלים לתת לכם את המענה המושלם. תוכלו לקבל מידע מלא במשתלה על אודות הצמחים המומלצים. כך תוכלו ליצור לעצמכם מעגל יפהפה סביב העץ. מה שישדרג במידה רבה את המראה הכללי של הגינה שלכם.

 

גינה מלאה צבע וחסכונית במים

בישראל אין הרבה מים. זו הסיבה שרבים מחפשים פתרונות לצמחים שלא ידרשו יורת מיד השקיה. אז חשוב להכיר את האפשרויות המדהימות של הצמחים שנחשבים כחסכוניים במים. תוכלו לבנות לעצמכם גינת 'בצורת' כלומר כזו שיכולה להיות יבשה אך עם זאת היא תישאר יפה ומרשימה, פורחת וצבעונית לאורך זמן.

תוכלו לבחור פרחי גינה קלאסיים שלא דורשים הרבה מים כמו גם תבלינים שונים כמו לבנדר, טימין או רוזמרין וכן הלאה.

 

אדניות מעץ

תוספת מרשימה ומעניינת במיוחד לכל גינה. אדניות מעץ או אפילו גזעי עץ חלולים יעשו את העבודה בצורה נפלאה ומרשימה. מקמו אותם בנקודות הנכונות ושתלו בהם פרחים צבעוניים. הגינה תהיה מזמינה ומלבבת.

 

יש עוד הרבה רעיונות לעיצוב גינות. חפשו אותם…

 

אולי יעניין אותך לקרוא על:

עיצוב גינה
רעיונות לעיצוב גינה פרטית

 

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית הכל לבית
חברת ניקוי ספות
איך מוצאים חברת ניקוי ספות מומלצת

בחירת חברת ניקוי ספות יכולה לשנות את תחושת הניקיון בבית. אז איך לבחור את החברה המתאימה, עם המלצה על חברת טל קלין, המובילה בתחום. לצד טיפים לתחזוקה אחרי, המאמר מספק מדריך לשמירה על ספה נקייה.

קרא עוד »
נזילה מהשכנים
מה לעשות כאשר יש נזילה מהשכנים?

נזילות מים מהתקרה יכולות להפוך כל דירה לסיוט. אבל מה גורם להדלפות אלה, וחשוב מכך, איך אפשר לטפל בהן? במדריך מקיף זה, נבין את התעלומה מאחורי נזילות מים שמגיעות מהשכנים ונחקור את הסימנים שיש להיזהר מהם.

קרא עוד »
מנורה עומדת
ככה תבחרו מנורה עומדת שתאיר לכם את החדר

שילוב תאורה הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב החדר וכיום ישנן אלטרנטיבות רבות, פרקטיות ואסתטיות כאחד, להארת החלל כשאפשר לבחור גופי תאורה מסוגננים שיפיצו את האור המבוקש. נהוג לבסס שלוש שכבות בסיס של תאורה: היקפית ורחבה שמאירה שטח ניכר מהחלל, תאורה פרקטית ממוקדת מכוונת יעד ותאורת מבטא לצרכי הדגשה.

קרא עוד »
פתרונות אבטחה לבית
המדריך המלא למיגון מלא לבית

כפי שניתן וודאי להבין, פתרונות מיגון לבית יש הרבה, אבל המטרה היא להצליח ולבחור את אותם אמצעים ייחודיים שיצליחו לענות על הדרישות שלכם באופן מדויק. חברה מקצועית תדע איך לעבוד באופן כזה שיאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות שיש לעולם החדש להציע. בנוסף, היא תעמוד לצידכם כדי להבטיח כי אתם יודעים איך להפעיל כל מכשיר ואיך לבצע כל פעולה בעת הצורך.

קרא עוד »