כל סוגי עמדות הטעינה לרכב חשמלי

בעלי רכבים חשמליים שמעוניינים לבצע את ההתקנה בסמוך לביתם נחשפים לשלושה סוגים עיקריים של עמדות הטעינה. המשיכו לקרוא »
עמדות הטעינה לרכב חשמלי

עמדות הטעינה

האחת היא של 22 KW לתלת פאזי, השנייה היא של 11 KW גם היא לתלת פאזי והשלישית היא של 7.4 KW אשר מיועדת לחשמל חד פאזי. הדרך הטובה ביותר ליצור התאמה בנושא כה מהותי ומקצועי היא להיעזר בחשמלאי מוסמך שיש לו ניסיון רב שנים בתחום זה. ההחלטה שלו מתקבלת לאחר שהוא בוחן כמה פרמטרים כמו מיקומה של החניה, אם מדובר בבית פרטי או בבניין רב קומות שיש בו דיירים רבים.

לאחר שהחשמלאי מחליט לגבי האופציה המתאימה ביותר, יש אפשרות לרכוש אביזרים לרכב חשמלי בהתאם לדגם המתאים ביותר שעליו המליץ החשמלאי. אחת האופציות הפופולריות ביותר היא עמדת הטעינה תלת פאזי 22 KW . יש בה חיבור מסוג 2 שמתאים לכל הרכבים החשמליים המיובאים ארצה. הערכה מגיעה עם כבל שאורכו הוא 6 מטר, ויש אפשרות באמצעות האפליקציה לשלוט על אופן הטעינה בפועל. כמו לדוגמה טעינה אוטומטית שבה קובעים את שעת התחלת הטעינה, כמה זמן תימשך הטעינה ומה יהיה הספק הטעינה המקסימלי. בהתאם לתכנות אוטומטי זה בכל פעם שהרכב יחובר לטעינה, תתבצע פעולה זהה זו.

עמדות הטעינה של תלת פאזי

עמדות הטעינה של תלת פאזי היא הפתרון האופטימלי כיוון שהיא מתאימה לכל סוגי הרכבים החשמליים ולכן גם אם הלקוח יחליט להחליף בשלב מסוים את הרכב שלו, העמדה תמשיך לשרת אותו ולא יהיה צורך להתקין עמדה חדשה. בדרך זו מוטענת הסוללה או לחלופין רכב פלאג אין. עמדות הטעינה עומדות בתקן האירופאי המחמיר CE שהוא המחמיר ביותר בעולם. יש אפשרות לבצע בה שימוש הן חיצוני והן פנימי והלקוח נהנה מתקופת אחריות בת שנתיים.

עמדת טעינה תלת פאזי 11KW

עמדת הטעינה זו היא בעלת חיבור סוג 2 אשר מסוגלת להעניק אספקת זרם חשמל לכל רכב חשמלי הקיים בישראל. בעת הרכישה מקבלים גם כבל באורך 6 מטר כדי למשוך את החיבור לחשמל מהלוח הראשי של החשמל ועד מיקום החניה שמיועד לרכב החשמלי, הן אם מדובר בחצר של בית פרטי, בחניון של בניין מגורים או בחניון של מבנה משרדים.

עמדת טעינה חד פאזי 7.4KW

עמדות הטעינה שמתאימה להספק חשמל שהוא חד פאזי, נמנית גם היא על סוג 2 של עמדות טעינה. גם היא מתאימה לכל סוגי הרכבים החשמליים המיובאים לישראל. יש אפשרות לבצע שינוי טכני אם בעל הרכב ירכוש בעתיד סוג אחד של רכב חשמלי ואז מ – 16 ל – 32 A . גם דגם זה מיוצר על פי הדרישות המחמירות והקפדניות של תו התקן האירופאי CE ולכן הוא בטוח לשימוש והלקוח מקבל עבורו וגם עבור כל אחד מהדגמים האחרים אחריות בת 24 חודשים אם ההתקנה בוצעה על ידי חשמלאי מוסמך.

מיכאלה ממליצה על עוד:

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים
טיפולים דנטאליים אסתטיים
טיפולים דנטאליים אסתטיים שכדאי להכיר

השיניים שלנו בעלות השפעה דומיננטית על המראה הכולל ומלבד רפרטואר רחב של טיפולים הקשורים לבריאות השן, כגון סתימות, כתרים, טיפולי שורש, הרי שבשנים האחרונות עלתה המודעות לקיומם של מגוון טיפולים דנטאליים אסתטיים המיועדים לשיפור התפקוד והחזות של השיניים להשגת חיוך מיליון דולר.

קרא עוד »
נזילה מהשכנים
מה לעשות כאשר יש נזילה מהשכנים?

נזילות מים מהתקרה יכולות להפוך כל דירה לסיוט. אבל מה גורם להדלפות אלה, וחשוב מכך, איך אפשר לטפל בהן? במדריך מקיף זה, נבין את התעלומה מאחורי נזילות מים שמגיעות מהשכנים ונחקור את הסימנים שיש להיזהר מהם.

קרא עוד »