שולחן שוק – הדרך הטובה ביותר לפנק את האורחים

כשאנחנו מדברים על שולחן שוק, אנחנו מדברים על שולחן גדול המכיל מגוון של מנות, שפע של אפשרויות והרבה ניחוחות וצבעים. במאמר זה נפרט על שולחנות שוק.
שולחן שוק

כיבוד לאירועים זה תחום שמחייב אותנו עמידה בסטנדרטים כלשהם. אנחנו אף פעם לא יכולים לזלזל באורחים שלנו ובאינטליגנציה שלהם ולהגיש להם אוכל שהוא לא באמת הולם את המעמד את האירוע ואת המקום.

אז יש את האירועים בהם מקובל לערוך שולחנות ולהגיש אל השולחן את כל הארוחה בעזרת מלצרים שידאגו לכך שכל סועד יקבל את המנה הרצויה. מנגד יש את האירועים האחרים שהם לא ממש רשמיים ושם אנחנו רוצים לשמור על אווירה קלילה, עם התערבות של האורחים שייפגשו כולם עם כולם ועל תחושה בלתי מחייבת.

צורת ההגשה באירועים מן הסוג הזה תהיה כמובן שונה והיא יכולה להיות מאוד מגוונת.

יש מי שבוחר בשולחן בר מרכזי אשר עליו מגישים סוגי אוכל שונים, יש מיש בוחר במגשי אירוח ויש מי שמגיש ערכה אישית לכל אחד.

אבל נדמה שהאופציה הכי מגניבה והכי מפתיעה שיש היום זה דווקא שולחן השוק.

שולחן שוק היא אפשרות ייחודית ומפנקת שרבים בוחרים דווקא בה, בגלל שהיא כל כך נכונה ומושלמת לכל סגנון של אירוע ולכל הרכב של אורחים.

מה זה שולחן שוק?

כשאנחנו מדברים על שולחן שוק, אנחנו למעשה מדברים על שולחן גדול המכיל מגוון של מנות, שפע של אפשרויות והרבה ניחוחות וצבעים. ממש כמו שאנחנו מתארים את השוק.

שולחנות השוק באירועים יכולים להכיל ממש הכול. אפשר לבחור את הסגנון הרצוי, את הטעמים הרצויים וכמובן לבחור בין שולחן שוק חלבי לבין שולחן שוק בשריי כשאפשר כמובן ללכת על שולחן שוק צמחוני או כזה שיהיה על טהרת הבריאות. בקיצור, הכול אפשרי.

שולחן שוק חלבי

שולחן שוק חלבי

אתם יכולים ללכת על שולחן שוק חלבי שיכלול מגוון מאכלים חלביים. החל מפוקאצ'ות או לחמים חלביים יחד עם מטבלי גבינה וסלטים חיים דרך מנות עיקריות כבדות כמו מאפים שונים, פסטה, קנלוני, רביולי, לזניה ועוד וכלה כמובן בקינוחים חלביים מושחתים ומוקצפים כיד המטבח החלבי הרחבה.

המטבח החלבי מתאים מאוד לאירועים הנערכים בשעות הבוקר והצוהריים אך הוא מתאים גם לאירועים הנערכים בשעות הערב.

 

שולחן שוק בשרי

שולחן שוק בשרי

שולחן שוק בשרי עם המבורגרים ושניצליםשולחן שוק בשרי הוא שולחן שעשוי להציע את כל סוגי הבשרים. זה יכול להיות שולחן שיכיל בשרים שירדו זה עכשיו מהמנגל או כזה שיציע דווקא שניצלים. זה גם יוכל להיות שולחן של המבורגר שיהיה הכי מפנק וכיפי עבור האורחים וזה גם יוכל להיות שולחן סטייל עם בשרים יקרים ומושקעים.

בקיצור, הכול מתאים והכול אפשרי. אך מה שהכי חשוב זה לעצב בצורה נכונה ומרשימה את השולחן. העיצוב הוא זה שייצור את המראה הצבעוני והמושך.

מחפשים אוכל לאירוע שיהיה מושך, מפנק, צבעוני, ריחני וטעים? שולחן שוק. זו התשובה!
מאירוע כזה כולם יוצאים עם הטעמים והזיכרונות הכי מתוקים. מילה של מיכאלה!

» לאתר שולחנות שוק לאירועים

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית אוכל
מאכלים שניתן להכין עם טאבון?
איזה סוגי מאכלים ניתן להכין עם טאבון?

טאבון הוא כלי בישול מסורתי שמשמש לאפייה ובישול של מגוון מאכלים. הנה כמה סוגי מאכלים שניתן להכין עם טאבון כוללים: פיצות, בשרים כמו סטייק, קבב ושיפודים, דגים כמו סלמון או דג טונה, ירקות כמו חצילים, פפריקה וזיתים, לחמים, קישים ועוד.

קרא עוד »
מה זה אוטו אוכל – פוד טראק

הפוד טראק היא למעשה משאית שמעוצבת בהתאם לעסק שפועל בה. הן מבחינת המראה החיצוני של המשאית, הן מבחינת הציוד שבתוכה וכמובן בהתאם לסוג המזון שהיא רוצה להגיש.

קרא עוד »