שרשראות שם – המתנה המושלמת

שרשראות שם

שרשרת נחשבת למתנה נפלאה למי שאת אוהבת ולעצמך, לאירוע מיוחד ומרגש או כאשר רוצים לפנק או להתפנק. בשנים האחרונות ישנה פריחה מחודשת של שרשראות שם הנושאות את השם הפרטי של עונדת השרשרת או של מי שקרוב לליבה. מדובר בפריט נהדר, על-זמני שצולח את המגמות המתחלפות ובעל ערך סנטימנטלי משמעותי, ייחודי ומקורי שעוצב ונוצר בהתאמה אישית ומתאים למי שמחפשת מתנה פרסונאלית בה הושקעה מחשבה.

מגוון עיצובים מרשימים

ענידת שרשרת שם מציעה אמירה מעניינת וחיבור אישי והיצע העיצובים היום של שרשראות בקונספט זה הוא מסחרר, כך שכל שצריך זה לבחור את הסגנון המבוקש וכמובן את השם שמעורר השראה לעיצובה ולמתנה שהיא מחווה מקסימה. ישנם סגנונות נועזים וגרנדיוזיים בעוד אחרים סולידיים ומאופקים. מראה חלק ואחיד לצד חוליות, תליונים מפותלים או ליניאריים, אפשרויות לשדרוגים ותוספות באמצעות יהלומים ואבנים. כדאי לבחור את הסטייל של הפריט בהתאם לסגנון האישי של מי שעתידה לענוד אותה. השיק של הבגדים, פלטת הגוונים המועדפת, חומרי הגלם האהובים כך שהשרשרת תוכל ללוות את העונדת בכל עת ועם כל הופעה. מחויטת, קז'ואל, ספורטיבית. עניין הנוחות אף הוא צריך לקבל התייחסות, במיוחד אם עונדת המתנה אוהבת להתאמן או היא טיפוס אנרגטי ונמרץ וברצוננו להעניק לה מתנה שהיא תוכל לשאת ולעטר את ההופעה עמה גם כאשר היא בתנועה.

זהב וכסף – הבחירה האולטימטיבית

בבחירת שרשראות שם. חשבו במיוחד על עניין חומר הגלם ממנו עשויה השרשרת. כשזהב נחשב לחומר הגלם המשובח והיוקרתי ביותר ומביא עמו תכונות ללא תחרות, שהופכות אותו לכה נחשק ואהוב בכל הזמנים. זהב הוא חומר היפואלרגני ומתאים גם לבעלות עור עדין ורגיש במיוחד, זוהי המתכת היקרה ביותר כך שמדובר בשרשרת שהיא נכס לכל דבר ושווה להשקיע בה. הזהב מאופיין בניצוץ וברק טבעי מרהיב ביופיו שנתפס נשגב ושומר על הבוהק הזה לאורך זמן. מצד אחד הוא חומר קשיח ועמיד ומצד שני, ניתן להמציא אותו במגוון ווריאציות מסוגננות.

שרשראות שם עשויות מזהב כאשר הן נבחנות ונבדלות זו מזו, במובנים רבים, גם באמצעות דרגת הקרט של הזהב – ככל שהיא יותר גבוהה, כך אחוז הזהב הטהור גבוה יותר והתכשיט יקר ואקסקלוסיבי יותר. כסף אמיתי אף הוא נחשב לבחירה נהדרת למי שפחות מתחברת לזהב או חובבת כסף. כאשר הבחירה בכסף 925 מהווה אופציה נבונה, היות ו-925 מתייחס בעצם ל-92.5% אחוז כסף טהור שבתכשיט המעיד על היוקרה והאיכות שלו. בתכשיטי כסף או זהב בשרשראות הנושאות שם אפשר למצוא שלל סגנונות מקווי מתאר מעוגלים דרך פונטים מאורכים ועד כתב מרובע. אפשר לבחור אם השם יהיה באנגלית או בעברית לפי ההעדפה ואפילו לשבץ שני שמות כמו שמות בני זוג או את שמות הילדים כולל שילוב של סמלים דוגמת אינפנטילי סמל האינסוף שמייצג אהבה נצחית.

תכשיט מופלא שהפך ללהיט הוא של שרשרת שם הכוללת את האות הראשונה בשם של הילד עם כף רגל קטנטנה. בעת הרכישה כדאי לשים לב לאורך התליון שתלוי במספר האותיות ולעובי התליון אם חשקה נפשכם בגרסה דקה או מאסיבית יחסית. האורך של השרשרת הוא פונקציה של ההתאמה של התכשיט לילדות או לנערות או לנשים. לרוב לילדות האורך יהיה 38 ס"מ, נשים 45 ס"מ, נערות 42 ס"מ. חשוב לבחור אתר אינטרנט אמין ומאובטח שמציע מגוון רחב של דגמים מסוגננים של שרשראות שם. ומאפשר להקליד את השם המבוקש באתר ולקבל את התוצר האיכותי והיפה תוך זמן קצר יחסית. כולל אריזת מתנה.

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים
טיפולים דנטאליים אסתטיים
טיפולים דנטאליים אסתטיים שכדאי להכיר

השיניים שלנו בעלות השפעה דומיננטית על המראה הכולל ומלבד רפרטואר רחב של טיפולים הקשורים לבריאות השן, כגון סתימות, כתרים, טיפולי שורש, הרי שבשנים האחרונות עלתה המודעות לקיומם של מגוון טיפולים דנטאליים אסתטיים המיועדים לשיפור התפקוד והחזות של השיניים להשגת חיוך מיליון דולר.

קרא עוד »
נזילה מהשכנים
מה לעשות כאשר יש נזילה מהשכנים?

נזילות מים מהתקרה יכולות להפוך כל דירה לסיוט. אבל מה גורם להדלפות אלה, וחשוב מכך, איך אפשר לטפל בהן? במדריך מקיף זה, נבין את התעלומה מאחורי נזילות מים שמגיעות מהשכנים ונחקור את הסימנים שיש להיזהר מהם.

קרא עוד »