איך עולם הטבע משתלב בסוגי העגילים השונים?

עגילים

כל יום מחדש את יכולה להמציא את הלוק שלך לפי הסטייל המבוקש, מצב הרוח, אופי האירוע וחלק בלתי נפרד מגיבוש הקונספט להופעה תלוי בעגילים שתבחרי לענוד. לעגילים יש עוצמה ונוכחות והם מהווים אביזר משלים לכל הופעה. 

מה בשבילך? צמוד או תלוי?

ישנם מספר סוגים מרכזיים של עגילים: צמודים במראה מינימליסטי הרמוני, תלויים שמעניקים טאץ' ייחודי, עגילי החישוק האייקוניים. ההיצע המסחרר של העגילים היום מאפשר לך לפרגן לעצמך את הסט האטרקטיבי ביותר בהתאם למראה שברצונך להשיג כאשר זירת התכשיטים שוקקת דוגמאות ועיצובים מרשימים מחומרי גלם משתנים, בגימור מבריק או מאט, בצורניות גיאומטרית נקייה או בקווים אמורפיים מפותלים, בשילוב חרוזים, אבני חן צבעוניות ועוד אלמנטים אמנותיים שיוסיפו את הנופך הקסום לפנים.
תהליך הבחירה הוא פונקציה של פלטת הגוונים העשירה או המונוכרומטית בין אם תרצי להשיג קונטרסט ביחד לבגדים כמו למשל, עגילים ססגוניים ונועזים להופעה סולידית ושקטה או להפך, אביזרים אלגנטיים פורמאליים שירככו ביגוד יוצא דופן ובלתי שגרתי.

הטבע – מקור השראה לתכשיטים

הטבע מהווה מקור השראה לעולמות תוכן שונים באופנה וכך גם למעצבי התכשיטים שבוראים בדמותו אינספור עגילים מיוחדים שמייבאים את החוץ ישירות לסצנת האופנה.
איך הטבע בא לידי ביטוי בנגיעה אסתטית ואיך לבחור את עגילי הטבע הבאים שלך? תחזית טרנדים וטיפים למיקס אנד מאץ' שיעבוד בשבילך:

תני לעצמך לפרוח

הפרחים מככבים ובגדול ובמגוון רחב של ווריאציות בזירת התכשיטים ובמיוחד בין העגילים כאשר אפשר לראות חישוקים מטאליים עם עלי כותרת החובקים אותם ומעניקים להם יופי נשגב וכן דגמי פרח צמודים לאוזן ומעניקים לה חינניות קסומה וכן דגמי קליפס פרחוניים בשילוב חרוזים בחיבור ייחודי בין זכוכית לברזל וכן עיצובים מטאליים של חלקי פרחים שכל אוזן זוכה בחלק אחר וביחד נוצר לוק שלם והרמוני להפליא. אפקט הריקוע אף הוא ניכר בעולם הפרחוני בעולם התכשיטים במראה נוצץ שאי אפשר להתעלם ממנו.

כשהשמש והכוכבים נפגשים

הגלקסיה אף היא זוכה לפרשנות עיצובית מעניינת במיוחד עם עיצובים שמשיים בהשראת השמש הזורחת וכן כוכבים בגדלים שונים קטנים או מאסיביים וגרנדיוזיים להופעה דומיננטית יותר. למשל, דגמים עם קרניים צבעוניים שכל קרן שמש בגוון אחר והסנטר בוהק למרחקים ומקפיץ את הלוק כמה דרגות מעל. 

מהים עד אליך

הים תמיד היה חלק בלתי נפרד מקולקציות תכשיטים רבות מהכחול העמוק דרך צבעי החול הארציים ועד הגלים הסוערים וכמובן, הצדפים שעולים ומטפסים על עיצובים רבים ועל האוזניים והופכים כל מראה גם חורפי לסופר קיצי. 

נחשו מה? דמותו של הסנייק הנחש זוחלת לסצנת התכשיטים בשלל עיצובים מפתיעים ומרגשים מחומרי גלם משתנים בווריאציות שתאהבי – אחד הטרנדים הלוהטים של השנה. בגימור מתכת עם אבן מנצנצת, דרך גימור מטאלי מדליק ושיבוצים ססגוניים. 

פסטורליות תוצרת הטבע

הצבעוניות של הטבע אף היא בולטת ובמיוחד צבעי הפסטל הרכים והנעימים שמשרים רגיעה. מהירוק הבוהק דרך הירקרק העדין במיוחד גוון מנטה אופנתי ועד צהוב השמש וגווני אדמה בראשיתיים. 

בעת ביצוע הבחירה ייחסי חשיבות גם לנוחות מקסימלית, כדי שיישמר חופש התנועה שלך ויהיה לך נוח ונעים להסתובב עם העיצוב לאורך זמן במיוחד אם בכוונתך להשתתף בפעילות אקטיבית.
תוכלי ליצור מוטיב חוזר בין התכשיט לבגד עם דוגמא שחוזרת בשניהם, מחברת ומאחדת את הלוק. חשבי גם על נושא המתכות במיוחד אם את רגישה, כשיש מתכות לבעלות עור רגיש וכן על הסוגר עצמו כך שהתכשיט יישאר אתך ולא תחששי שהוא יחליק מהאוזן כאשר אינך משגיחה.

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים
טיפולים דנטאליים אסתטיים
טיפולים דנטאליים אסתטיים שכדאי להכיר

השיניים שלנו בעלות השפעה דומיננטית על המראה הכולל ומלבד רפרטואר רחב של טיפולים הקשורים לבריאות השן, כגון סתימות, כתרים, טיפולי שורש, הרי שבשנים האחרונות עלתה המודעות לקיומם של מגוון טיפולים דנטאליים אסתטיים המיועדים לשיפור התפקוד והחזות של השיניים להשגת חיוך מיליון דולר.

קרא עוד »
נזילה מהשכנים
מה לעשות כאשר יש נזילה מהשכנים?

נזילות מים מהתקרה יכולות להפוך כל דירה לסיוט. אבל מה גורם להדלפות אלה, וחשוב מכך, איך אפשר לטפל בהן? במדריך מקיף זה, נבין את התעלומה מאחורי נזילות מים שמגיעות מהשכנים ונחקור את הסימנים שיש להיזהר מהם.

קרא עוד »