מהו ציוד המיגון שחובה על כל רוכב אופנוע ללבוש

ציוד המיגון לרוכב אופנוע

את רוכבי האופנוע מחלקים לכמה קבוצות בהתאם למטרות הרכיבה שלהם על האופנוע. 

רכיבה על אופנוע היא דרך חיים

יש שליחים אשר מספקים משלוחי אוכל ופריטים אחרים ללקוחות ולכן הם רוכבים ללא הרף במהלך היום יום. הם נוסעים ומסוגלים לעקוף בפקקים ולנווט בין כל המכוניות העומדות בפקק כדי לבצע את כל המשימות שלהם במהירות.

רוכבי אופנוע אחרים הם טיילים אשר מטיילים בכל רחבי הארץ וגם בעולם והם מבצעים פעולות ואקסטרים. במהלך הרכיבה המוטיבציה העיקרית שלהם היא המהירות של האופנוע שלהם. מהירות זו מספקת להם ריגוש וחוויה ומטרתם היא להגיע בצורה המהירה והיעילה ביותר. 

אביזרים לרוכב האופנוע

רוכב אופנוע זקוק למגוון של אביזרים אשר יעזרו לו וישמרו עליו בזמן הרכיבה. אופנוע הוא רכב דו גלגלי ולכן הוא בטיחותי פחות מרכב הנוסע על ארבעה גלגלים. לכן קיימת חשיבות רבה לקסדה איכותית אשר תגן על ראש רוכב האופנוע ותמנע ממנו נזק קשה ובלתי הפיך אם ימעד או יקלע לתאונה חלילה. קיים מגוון גדול של קסדות, כמו קסדות שטח עם מערכת המסייעת בספיגת אנרגיה והפחתת העוצמות של פגיעה במוח במקרה של תאונה. 

נעלי רכיבה הן מאד חיוניות לרכיבה על אופנוע. קיימים סוגים שונים של נעלים מסוג זה, נעליים המתאימות ליום יום שהן עמידות, נוחות ובעלות אוורור מקסימלי אשר יעזרו לו לרכב בכל שעות היום. כמו כן נעלי רכיבה ספורטיביות עם תכונות של מגף וגם כאלו אשר חלקם הקדמי מחוזק להגנה על אצבעות הרגליים. נעלי רכיבה אלו הן בעלות תכונות של מגף מרוצים ולכן הן מעניקות הגנה על הקרסול משני צדדיו, על אצבעות הרגליים וגם על גיד אכילס.

ציוד עבור פעולות מאתגרות

רוכבי האקסטרים רוכשים מיגון בטיב מעולה אשר יגן על גופם מפני מזג האוויר המשתנה ומן הרוח הנושבת אשר מכבידה על הרכיבה באופנוע. לכן הם משתמשים במגיני גוף בעלי כושר ספיגה גבוה אשר יגנו על המרפקים על החזה, הגב והכתפיים. הם בוחרים מעילים שונים לעונה הגשומה והקרה. כמו כן מעילים רב עונתיים קלים ודוחי מים, או מעילי רוח אשר חוסמים רוח ודוחי מים. 

בנוסף לכך מגיני ידיים להגנה על ידיו של הרוכב וכפפות רכיבת שטח שהן מאד חיוניות לרוכב המטייל ולרוכב האקסטרים. נושא חשוב נוסף הוא משקפי אבק לשמירה על העיניים. קיימים כמה סוגים של משקפי אבק מנדפי זיעה בעלי עדשה נגד אדים ומשקפי אבק המציעים הגנה של 100% מקרני UV. 

כל אחד מהפריטים הללו הם חשובים מאד ועם הזמן כל רוכב אופנוע רוכש את כל הציוד הנחוץ לו והמותאם אליו באופן מלא. כך הם נהנים מרכיבה נוחה וגם בטיחותית לאורך כל הדרך בכל מסלול שיבחרו.

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים
טיפולים דנטאליים אסתטיים
טיפולים דנטאליים אסתטיים שכדאי להכיר

השיניים שלנו בעלות השפעה דומיננטית על המראה הכולל ומלבד רפרטואר רחב של טיפולים הקשורים לבריאות השן, כגון סתימות, כתרים, טיפולי שורש, הרי שבשנים האחרונות עלתה המודעות לקיומם של מגוון טיפולים דנטאליים אסתטיים המיועדים לשיפור התפקוד והחזות של השיניים להשגת חיוך מיליון דולר.

קרא עוד »
נזילה מהשכנים
מה לעשות כאשר יש נזילה מהשכנים?

נזילות מים מהתקרה יכולות להפוך כל דירה לסיוט. אבל מה גורם להדלפות אלה, וחשוב מכך, איך אפשר לטפל בהן? במדריך מקיף זה, נבין את התעלומה מאחורי נזילות מים שמגיעות מהשכנים ונחקור את הסימנים שיש להיזהר מהם.

קרא עוד »