4 דרכים שבהן תוכנה לחברות ניהול יכולה לשפר את שירות הלקוחות

4 דרכים שבהן תוכנה לחברות ניהול יכולה לשפר את שירות הלקוחות - תשמחו לגלות, שמעבר לטכנולוגיה דיגיטלית יכולה לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות ב- 30% ואף להגדיל את שורת הרווח שלכם בעד כ- 50%.
חברות ניהול

אם אינכם רוצים לעבור לתוכנה לחברות ניהול מכיוון שאתם רוצים לשמר את היחס האישי, תשמחו לגלות, שעל פי מגזין העסקים פורבס, מעבר לטכנולוגיה דיגיטלית המתמקדת בחוויית לקוח יכולה לשפר דווקא את שביעות הרצון של הלקוחות שלכם בעד כ- 30% ואף להגדיל את שורת הרווח שלכם בעד כ- 50%. 

אם תהיתם איך ניתן להציע שירות לקוחות אישי ואיכותי בעידן הדיגיטלי. וכיצד תוכנה לחברות ניהול יכולה לשפר את חוויית הלקוחות?

לפניכם 4 דרכים שתוכנה לחברות ניהול יכולה לשפר שירות הלקוחות:

1. גישה לנתונים בכל זמן ומכל מקום

גם אם אתם מנהלים רק בניין אחד, סביר להניח שעדיין יש לכם מאגר נתונים: חשבו על כל המידע אשר זורם אליכם על בסיס שנתי. חוזים משפטיים, חוזי שכירות, חשבונות, קבלות, כל אלו ועוד חייבים להיות בהישג יד. תוכנה לחברות ניהול מציעה גישה מעולה לנתונים מדויקים ועדכנים על כל הבניינים שנמצאים תחת ניהולכם, בזמן אמת ומכל מקום בו אתם נמצאים. עם תכנה לניהול בניינים אתם יכולים להגיב מהר יותר, לשפר את תהליכי קבלת ההחלטות, לגשת למידע בצורה נוחה יותר ועוד.

 

2. מזעור טעויות אנוש

שקיפות מלאה אינה נתונה למשא ומתן, זהו תנאי חשוב והכרחי, אם אתם רוצים לבנות לעצמכם קהל לקוחות נאמן. כיום בעלי דירות וועדי בתים דורשים יותר שקיפות מחברת הניהול, בכל הנוגע להתנהלות כלכלית. מעקב ידני משאיר המון מקום לטעויות, וכאשר הדבר נוגע לניהול כספים של אחרים, אלו טעויות שאינכם יכולים להרשות לעצמכם לעשות. כיש הרבה בניינים תחת ניהולכם, עליכם להיות מסוגלים לעקוב אחר מידע פיננסי בצורה יעילה יותר. תוכנה לחברת ניהול עושה הכל עבורכם בצורה אוטומטית ומבטיחה לדיירים שהכסף שלהם נמצא בידיים טובות. 

 

3. אופטימיזציה בשירות

פעם שירות עצמי היה לא מקובל. אבל בעידן שבו הטכנולוגיה מאפשרת גישה מהירה ומידית למידע, שירות עצמי הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח. אפליקציה לניהול בתים הזמינה לדיירים בנייד וידידותית לשימוש, מסייעת להם לקבל את התשובות שהם מחפשים מבלי לסבול מזמני המתנה ארוכים. יותר מכך, אפשרויות כמו תשלום מקוון ופתיחת קריאות שירות באופן עצמאי יכולות לשפר את השירות על ידי כך שחוסכות את הצורך בתיווך והופכות את התקשורת לאפקטיבית יותר. 

 

4. לקוחות מעדיפים בחירות ירוקות

מחקרים רבים מראים כי לקוחות מעריכים עסקים שמפגינים אחריות חברתית ונוקטים עמדה לגבי קיימות והגנה על הסביבה. לא רק שהפחתת השימוש בנייר הרבה יותר ידידותית לסביבה, אלא שהיא גם מורידה את עלויות התפעול. תוכלו לחסוך בהוצאות הדפסה, האחסון וההובלה של הנייר ולהחליף את זמן הניהול המיותר בקבצים דיגיטליים מאובטחים שקל יותר למצוא. כמו כן הפחתת השימוש בנייר מבטיחה שאף מסמך לא יגיע לידיים הלא נכונות. 

ולבסוף, על ידי השקעה בטכנולוגיה תוכלו להפוך את העסק לפרודוקטיבי יתר, להסתכל מעבר לתפעול היומיומי, להפוך את הניהול למיטבי ולקחת את חברת הניהול שלכם צעד אחד קדימה, אל העתיד.

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים
טיפולים דנטאליים אסתטיים
טיפולים דנטאליים אסתטיים שכדאי להכיר

השיניים שלנו בעלות השפעה דומיננטית על המראה הכולל ומלבד רפרטואר רחב של טיפולים הקשורים לבריאות השן, כגון סתימות, כתרים, טיפולי שורש, הרי שבשנים האחרונות עלתה המודעות לקיומם של מגוון טיפולים דנטאליים אסתטיים המיועדים לשיפור התפקוד והחזות של השיניים להשגת חיוך מיליון דולר.

קרא עוד »
נזילה מהשכנים
מה לעשות כאשר יש נזילה מהשכנים?

נזילות מים מהתקרה יכולות להפוך כל דירה לסיוט. אבל מה גורם להדלפות אלה, וחשוב מכך, איך אפשר לטפל בהן? במדריך מקיף זה, נבין את התעלומה מאחורי נזילות מים שמגיעות מהשכנים ונחקור את הסימנים שיש להיזהר מהם.

קרא עוד »