האם אני צריכה ללכת לסדנאות אוכל

בעבר היה מאוד ברור לכל אחד במה הוא חזק, מה המקצוע שלו ומה הוא עושה בצורה הכי טובה. הרופא היה רק רופא, המהנדס היה מהנדס, הפיזיקאי היה פיזיקאי והשף היה שף.
האם אני צריכה ללכת לסדנאות אוכל

 

בשנים האחרונות החל טרנד של סדנאות בישול שממש כבש את ישראל. אז יש רבים התוהים, למה בעצם צריך את הדבר הזה? יש היום כל כך הרבה מידע באינטרנט וכל מתכון שאנחנו רק רוצים יש לנו ממנו בשפע ובמבחר עצום כאשר זה מוגש לנו חינם אין כסף. אז למה לנו לשלם על סדנה שגם תחייב אותנו לצאת מאזור הנוחות שלנו כדי ליטול בה חלק פעיל?

אז כאן חשוב להבין את ההבדל המהותי בין קריאת מתכונים או אפילו צפייה באופן ההכנה לבין השתתפות פעילה בסדנת בישול.

 

אינה דומה שמיעה לראיה

אז נכון שגם באינטרנט אתם רואים את אופן ההכנה של המתכונים השונים. אך יש הבדל גדול מאוד בין הראייה הפסיבית לבין ההשתתפות הפעילה בהכנה, הטעימה, התבוננות בכל הטכניקות המתלוות לתהליך וכמובן הריחות המיוחדים שאין כל דרך לתרגם אותם בתוכנית ויזואלית מושקעת כלל שתהיה.

זו הסיבה שלסדנאות הבישול יש היום כל כך הרבה רייטינג וגם כל כך הרבה ביקוש.

מעניין לציין כי סדנאות הבישול מצליח לסחוף אליהם את כל שכבות הציבור. לא מדובר בלימודים המיועדים רק לאנשים שרוצים להיות שפים או טבחים.

לא נדיר לפגוש היום גם מהנדסים, עורכי דין ואפילו רופאים שרוצים להתמקצע קצת גם בתחום הבישול והם מצטרפים לסדנאות בישול שמעניקים להם הרבה ידע וחיבור לתחום שמעניק להם הרבה סיפוק ושמחה.

 

כולם לומדים הכול…

בעבר היה מאוד ברור לכל אחד במה הוא חזק, מה המקצוע שלו ומה הוא עושה בצורה הכי טובה. הרופא היה רק רופא, המהנדס היה מהנדס, הפיזיקאי היה פיזיקאי והשף היה שף.

היום כבר לא נדיר לפגוש ספורטאי שלומד נגינה או רואה חשבון שלומד גם אומנות. כך גם תחום הבישול הפך להיות תחום נחשק עבור כל אחד כמעט מה שמעניק לא רק ידע בתחום נוסף אלא גם סוג של תרפיה כאשר האדם משתחרר מהעיסוק הקבוע שלו ועושה עוד משהו לעצמו, בשביל הנשמה. לא רק לקריירה.

 

למה דווקא סדנת בישול?

יש כאלה שמחשפים להעשיר את התחום המקצועי אשר בו הם עוסקים ועל כן הם מחפשים סדנאות בתחומים משיקים. כך למשל מורה לתלמידים בבית ספר ילמד סדנה לגרפולוגיה כדי לשפר את אפשרויות האבחון והגישה לתלמידים. אם תציעו לו סדנת בישול הוא עשוי לתהות מה זה בעצם ייתן לו? מה הוא ירוויח מסדנה כזו?

אז חשוב להסביר את הדברים. כולנו אוכלים. כל יום, שלוש ארוחות. כמה נחמד ונעים יהיה לנו לו נוכל לגוון את האוכל שלנו, לשפר את היכולות שלנו ולדעת להכין אוכל טוב יותר, מושקע יותר, טעים יותר, מגוון יותר וגם בריא יותר?

אז לא משנה מה המקצוע העיקרי שלנו, בישול זה חלק מהחיים של כולנו. שווה בהחלט לשכלל את היכולות הללו.

 

אולי יעניין אותך לקרוא על:

 

 

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית אוכל
מאכלים שניתן להכין עם טאבון?
איזה סוגי מאכלים ניתן להכין עם טאבון?

טאבון הוא כלי בישול מסורתי שמשמש לאפייה ובישול של מגוון מאכלים. הנה כמה סוגי מאכלים שניתן להכין עם טאבון כוללים: פיצות, בשרים כמו סטייק, קבב ושיפודים, דגים כמו סלמון או דג טונה, ירקות כמו חצילים, פפריקה וזיתים, לחמים, קישים ועוד.

קרא עוד »
מה זה אוטו אוכל – פוד טראק

הפוד טראק היא למעשה משאית שמעוצבת בהתאם לעסק שפועל בה. הן מבחינת המראה החיצוני של המשאית, הן מבחינת הציוד שבתוכה וכמובן בהתאם לסוג המזון שהיא רוצה להגיש.

קרא עוד »