דירות נופש על הים – החופשה המושלמת

אין כמו לפקוח עיניים מול הכחול העמוק, לשאוף פנימה את ריח החול, לחוש מקרוב את הבריזה הפורעת את השיער ולהרגיש הכי חופש שאפשר.
דירות נופש על הים

העונה החמה בפתח וזה הזמן לחשוב על חופשת הקיץ המתקרבת בצעדי ענק וכיצד תוכלו להתנתק מהשגרה וליהנות מאסקפיזם, לטעון אנרגיות ולהסתער על החזרה הביתה בכוחות מחודשים.

הים תמיד נחשב ללוקיישן אטרקטיבי למי שמחפש נופש חלומי מול נוף עוצר נשימה, גלים שוצפים, שקיעות כתומות רומנטיות, תפאורה ציורית וקסומה. רבים משתוקקים לנפוש מול הים ומחפשים פתרון אירוח זמין ונוח, שיענה על מבוקשם. כיום אפשר לשכור דירות נופש על הים המציעות יתרונות רבים בכל הרכב וגיל. נתחיל בתפאורה שובת הלב, הקרבה לטיילת, לפארקים הירוקים וכמובן לסצנת החופים התוססת, המסעדות, הברים והמועדונים סביב. אפשר להתעורר מול הים וללכת לישון מול הים וליהנות מהאזור כולו.

הים מתאים לפעילויות אקסטרימיות וספורטיביות וכן גם לרגיעה בנוסח בטן-גב למי שמעדיף לתפוס שלווה ורגיעה באטמוספירה נינוחה למדי. הדירות עצמן מהוות פתרון פרקטי ומפנק בו זמנית. תוכלו להרגיש בבית באווירה חמימה אבל בסטייל בדירה שמתאימה גם להרכב משתתפים רחב יותר כמו משפחה עם ילדים. דירה מצוידת ומאובזרת בכל מה שתרצו להצלחת החופשה – כלי מטבח, מוצרי חשמל, סלון וחדרי שינה ויכולה להתאים גם לשהייה ממושכת וארוכת טווח למי שמחפש חופשה ארוכה יותר.

במלון דירות נופש נשמרת גם תחושה אינטימית יותר בשל המיעוט בשטחים ציבוריים לעומת חללים פרטיים.

כיצד תבחרו דירות נופש על הים בדרך לחופשה קיצית בלתי נשכחת?

לוקיישן אטרקטיבי

בדקו היטב על המפה היכן ממוקמת דירת הנופש והאם היא באמת סמוכה לים ואם יש דירות קו ראשון לים כך שגם בתוספת תשלום תוכלו לשלם על נוף ייחודי של הים התיכון.
בנוסף, בדקו אם הדירה ממוקמת בבניין דירות או שמדובר במלון דירות ייעודי למטרות נופש. בחנו מה כוללת הסביבה של המלון לרבות מסעדות, ברים, גישה לחופים, מועדונים, אתרי תיירות ואטרקציות.

סגנון הדירה וגודלה

החליטו מראש מה יהיה הרכב האורחים שמגיע לנפוש בדירה ובהתאם לזה הזמינו דירה שתתאים או שתתפצלו למספר דירות. הקפידו לבחון מה כולל המפרט הטכני של הדירה מגודלה דרך האבזור הפנימי, חלוקה לחדרים, ריהוט ואביזרים משלימים להצלחת החופשה. עיינו בתמונות ובסרטוני וידאו ובחנו אם מדובר בדירה שתעמוד בסטנדרטים שלכם גם מבחינת האסתטיקה והסגנון של החלל האדריכלי. בדקו אם ניתן לשדרג את חוויית האירוח בדירות שכוללות גם ג'קוזי ואפילו בריכה פרטית המתמזגת עם הנוף.

שדרוגים והנאות

לא על הדירה לבדה. בדקו מה עוד מציע מלון הדירות מלבד חדרי האירוח עצמם כמו למשל, טרקלין הסבה, חדר כושר, חדר כביסה, מזנון ארוחת בוקר או שירות של אספקת ארוחות לחדר, שיעורי יוגה ופילאטיס על הגג,, סאונה. מומלץ לבצע הזמנה מראש בהתאם לתקופת החופשה ואם יש אפשרות לחופשה לפרק זמן ארוך וכן כדאי להסתמך על חוות דעת והמלצות של אורחים שכבר נפשו במקום ויכולים להעיד על החוויה המלאה שלהם.

בנוסף, כדאי להשוות מחירים אך לא להתפשר על מקום שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר לנופש שלא יישכח במהרה מול הים בתל אביב. כדאי לבדוק במיוחד בתל אביב גם הסדרי חנייה ואם יש חנייה סמוכה או צמודה או לבחור באפשרות של התניידות אחרת בעיר באמצעות קורקינטים או אופניים.

כדי להעצים את ההנאה, חשבו אילו פעילויות לשזור במהלך החופשה שלכם כמו ביקור במוזיאונים, צפייה בהצגות, מופעים חיים, סדנאות מעניינות, אכילה במסעדות נחשבות או חגיגה בברים חדשים בעיר.

לעוד המלצות בקטגוריית נופש »

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית בילויים