מילאנו או רומא? יצאתי לשאול את גילת נחום – שפית בכירה

מילאנו או רומא? על מנת לתת לכם המלצות, התלוויתי אל גילת נחום השפית הישראלית שהפכה בשנים האחרונות לנוודית דיגיטלית שמסקרת יעדים שווים בעולם.
מילאנו או רומא

כחלק ממסע הגילוי העולמי שלי על מנת לתת לכם המלצות שוות במיוחד, התלוויתי אל גילת נחום השפית הישראלית שהפכה בשנים האחרונות לנוודית דיגיטלית שמסקרת יעדים שווים בעולם.
השוואה בין רומא למילאנו, בין דרום לצפון איטליה. מעניין בטוח יהיה!

יש הרבה סיבות נהדרות לבקר ברומא או במילאנו, אבל הכל תלוי במה שאתה רוצה לראות. רומא קצת יותר היסטורית ומילאנו מודרנית יותר. דבר אחד המשותף לשתי הערים הוא האוכל. שניהם ידועים במטבח הטעים שלהם.

ההמלצה של גלית על מילאנו

מילאנו היא העיר השנייה בגודלה באיטליה ובירת לומברדיה. העיר היא מרכז בינלאומי גדול לאופנה, עיצוב, הוצאה לאור, מדיה ותעשייתית עבור איטליה והעולם הרחב כאחד. מילאנו הייתה אחת הערים המובילות בעולם לעסקים ומסחר מאז סוף ימי הביניים.

מילאנו היא בירת לומברדיה ואוכלוסייתה מונה למעלה מ-1.3 מיליון איש. מילאנו היא בירת האופנה של איטליה והיא ידועה גם בזכות האופרה, הברים והמסעדות שלה.

ההמלצה של גלית על רומא

רומא היא בירת לאציו ואוכלוסייתה מונה למעלה מ-3 מיליון איש. רומא היא אחת הערים העתיקות באירופה והיא ידועה גם בהיסטוריה, המטבח וחיי הלילה שלה.

רומא היא עיר באיטליה על ראש גבעה המשקיפה על כל רומא. זה מקום חשוב כבר למעלה מאלפיים שנה. הרומאים היו שם בערך משנת 750 לפני הספירה עד שהם עזבו בשנת 476 לספירה כאשר הם הוכרעו על ידי שבטים גרמניים. רומא הייתה גם מרכז חשוב לנצרות משנת 100 לספירה לערך ואילך.

הבחירה בין רומא למילאנו אינה קלה. אתה צריך לקחת בחשבון את האקלים, התרבות והאוכל. עם זאת, אם אתם מחפשים עיר בעלת היסטוריה עשירה, אז רומא היא האפשרות הטובה ביותר.

רומא הייתה חלק חשוב מהאימפריה הרומית, ולכן היא מציעה לכם הרבה אתרים היסטוריים לביקור. מילאנו, לעומת זאת, היא מרכז כלכלי והיא מציעה לכם אפשרויות מודרניות יותר לבילוי ואוכל.

דרום איטליה מורכבת בעיקר מקמפניה, קלבריה, אפוליה, בזיליקטה, סיציליה וסרדיניה. צפון איטליה מורכבת בעיקר מפיימונטה, ליגוריה, ונטו שהן כולן חלק מאזור האלפים וכן אמיליה-רומאניה הגובלת עם מרכז איטליה בדרום מזרח.

המטבח האיטלקי מבוסס על חומרי גלם מקומיים, שגדלים בעיקר באזור בו הם נאכלים. המשמעות היא שאוכל צפון איטלקי יכול להיות שונה מאוד מאוכל דרום איטלקי.

מה אפשר לאכול במילאנו? טיפים

מה שאתה יכול לאכול במילאנו? התשובה של היא… הכל. מילאנו היא עיר רב תרבותית עם השפעות של תרבויות רבות ושונות, כך שיש הרבה מאכלים שונים וסוגי לחמניות שונות לבחירה. ישנם שני אזורים עיקריים במילאנו: הצפון והדרום. בצפון יש הרבה מסעדות בסגנון איטלקי, בעוד שבדרום יש יותר מסעדות בינלאומיות כמו טורקית או סינית.

אולי יעניין אתכם להמשיך לקרוא – מאוריציוס או סיישל?

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית בילויים