מאוריציוס או סיישל? ההמלצה שלי לאחר פגישה עם מורן נחום

מאוריציוס או סיישל? שניים מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. לשניהם תכונות ייחודיות ויעדים נהדרים לבקר בהם. אז איך בוחרים? המשיכו לקרוא
מאוריציוס או סיישל?

מורן נחום בעלת סוכנות התיירות "נחום תיירות" מציינת שבשנים האחרונות הביקוש לכרטיסי טיסה לסיישל ולמאוריציוס בעלייה חדה של כמעט 60 אחוזים! כאן תוכלו לקרא השוואה על 2 היעדים החמים והאקזוטיים מאוריציוס או סיישל.

מאוריציוס היא מדינה באפריקה והיא מדינת האי היחידה באוקיינוס ההודי. יש בה כ-1.3 מיליון תושבים. כלכלת מאוריציוס נשענת בעיקר על תיירות, חקלאות וטקסטיל.

סיישל הוא ארכיפלג של 115 איים באוקיינוס ההודי, מזרחית למדגסקר וצפון מערב להודו. יש בה כ-94 אלף תושבים. הכלכלה נשענת במידה רבה על תיירות, דיג ושירותים פיננסיים.

ע"פ מורן נחום, כלכלת מאוריציוס נשענת בעיקר על תיירות ואילו כלכלת סיישל נשענת במידה רבה על תיירות ודיג; אף אחת מהמדינות לא מסתמכת במידה רבה על טקסטיל, שכן למאוריציוס אין תעשיית טקסטיל, בעוד שבסיישל יש תעשיית טקסטיל מסוימת, אך היא אינה מהווה יצוא גדול עבורן.

בדיקה עוד יותר מעמיקה והשוואה בין 2 היעדים האקזוטיים הללו:

מאוריציוס וסיישל הם שני איים יפים באוקיינוס ההודי. שניהם מציעים חווית נופש נהדרת עם כל הנוחות של הבית. אבל איזה מהם עדיף?

מאוריציוס היא מדינת איים באוקיינוס ההודי, מזרחית למדגסקר ודרום מערב הודו. במדינה יש אקלים טרופי, עם מזג אוויר חם כל השנה. מאוריציוס היא מדינה דוברת אנגלית המציעה איכות חיים גבוהה לגולים ולאזרחיה כאחד.

איי סיישל היא קבוצת איים (115 אך רק חלקם מיושבים) השוכנת באוקיינוס ההודי, צפונית-מזרחית למדגסקר ומזרח-דרום-מזרח קניה. חלק גדול מהאיים הללו אינם מיושבים, אך רבים מהם הפכו ליעדי תיירות עם מלונות יוקרה ומגרשי גולף. באיי סיישל יש אקלים טרופי עם טמפרטורות הנעות בין 17 מעלות צלזיוס ל-28 מעלות צלזיוס לאורך כל השנה.

באיזה מהם כדאי לבחור? ההמלצה שלי ושל מורן נחום

מאוריציוס וסיישל הם שניים מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. לשניהם תכונות ייחודיות משלהם שהופכות אותם למקום נהדר לבקר בו.

מאוריציוס הוא אי טרופי ממזרח לאפריקה, ואילו סיישל היא קבוצת איים באוקיינוס ההודי. במאוריציוס יש חופים יפים ומים חמימים, ואילו באיי סיישל יש חופי חול לבן ומים צלולים. עיר הבירה של מאוריציוס היא פורט לואיס, ואילו עיר הבירה של סיישל היא ויקטוריה.

ההבדלים בין טיול במאוריציוס לטיול בסיישל

הם ממוקמים כ-10 מעלות צפונית לקו המשווה וממזרח למדגסקר. מאוריציוס היא מדינת איים, ואילו איי סיישל היא קבוצת איים במערב האוקיינוס ההודי.

ההבדל העיקרי בין מאוריציוס לאיי סיישל הוא שאוכלוסיית מאוריציוס מונה 1.3 מיליון איש. בעוד שבאיי סיישל חיים רק כ-100 אלף איש.

שני היעדים שונים מאוד בכל הנוגע לנופים שלהם. מאוריציוס הוא אי טרופי עם חופים יפים, ואילו איי סיישל הוא יותר אי בודד עם חופים.

למאוריציוס תרבות עשירה ומגוונת, מה שהופך אותה ליעד מעניין למבקרים. איי סיישל ידועים ביופיים הטבעיים, ולכן הם מושכים אליהם יותר תיירים שרוצים להתרחק מההמונים וליהנות מהטבע.

לשניהם יש חופים חוליים לבנים, אבל יש להם נופים שונים לגמרי. מאוריציוס הוא אי טרופי עם חופים יפים, ואילו איי סיישל הם יותר אי בודד עם חופים יפים. למאוריציוס תרבות עשירה ומגוונת, מה שהופך אותה ליעד מעניין. עבור מבקרים שרוצים ללמוד על תרבויות אחרות וגם ליהנות בחופשה. איי סיישל ידועים ביופיים הטבעיים.

כלומר, איי סיישל יקרים יותר ממאוריציוס. העלות הממוצעת לשהייה של שבוע לשני אנשים באיי סיישל היא כ-4,000 דולר. בעוד שהיא רק כ-2,000 דולר במאוריציוס. למאוריציוס יש תוצר לנפש גבוה יותר מאשר איי סיישל. ויש לה מערכות בריאות וחינוך איכותיות יותר.

אולי יעניין אתכם להמשיך לקרוא:

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית בילויים