טיפולים דנטאליים אסתטיים שכדאי להכיר

השיניים שלנו בעלות השפעה דומיננטית על המראה הכולל ומלבד רפרטואר רחב של טיפולים הקשורים לבריאות השן, כגון סתימות, כתרים, טיפולי שורש, הרי שבשנים האחרונות עלתה המודעות לקיומם של מגוון טיפולים דנטאליים אסתטיים המיועדים לשיפור התפקוד והחזות של השיניים להשגת חיוך מיליון דולר.
טיפולים דנטאליים אסתטיים

השיניים שלנו בעלות השפעה דומיננטית על המראה הכולל ומלבד רפרטואר רחב של טיפולים הקשורים לבריאות השן, כגון סתימות, כתרים, טיפולי שורש, הרי שבשנים האחרונות עלתה המודעות לקיומם של מגוון טיפולים דנטאליים אסתטיים המיועדים לשיפור התפקוד והחזות של השיניים להשגת חיוך מיליון דולר.
הטכנולוגיה המתקדמת היום מאפשרת למעשה להגיע לתוצאות מרשימות במיוחד ולבצע שיפוץ משמעותי של השיניים מקצה לקצה, שורה עליונה ושורה תחתונה, כמו למשל – יישור להשגת סימטריה, ציפוי למראה חלק ואחיד יותר והלבנה ללוק צחור ונוצץ.
הגיע הזמן להשקיע. הנה הכרות עם שלושת הטיפולים הפופולאריים ביותר בתחום האסתטיקה הדנטאלית ומה חשוב לדעת על כל אחת מהדרכים והשיטות ומי מבצע אותן:

יישור שקוף למראה אחיד ומחמיא

צמיחה לא תקינה או פגיעה כלשהי בפה עשויה להוביל למצב של שיניים לא סימטריות. מעבר למטרד האסתטי, הרי שמדובר בפגם שיכול להעלות את הסיכון למחלת חניכיים, כי יותר קשה לנקות שיניים לא ישרות לעומת ישרות ויש גם מי שסובלים כתוצאה מכך מבעיות דיבור.
אם בעבר פתרונות היישור היו מאסיביים ובולטים והסבו אי נוחות ופגעו גם במראה האסתטי, הרי שהבשורות המשמחות הן שהיום ישנה שיטה של יישור שיניים שקוף שכמעט בלתי נראה לעין המתבוננת וכמעט בלתי מורגש, שונה לחלוטין מהשיטה המסורתית ופועל בהתאמה אישית.
הסוגרים השקופים מאפשרים גם להסתובב בלעדיהם, מהסיבה הפשוטה הניתן ללבוש מיישרים אלה כ-22 שעות בלבד ביממה ובהסרה אפשר לאכול, לשתות ולצחצח שיניים בקלות.
הטיפולים נמשכים בין שנה לשנה וחצי, תלוי בהתקדמות של כל מטופל. קל מאוד לנקות ולתחזק את המישרים הללו והמישרים הללו דורשים מינימום ביקורים במרפאה ונחשב לפתרון נוח והתוצאה מרשימה.

לצפות בדרך למראה אטרקטיבי

ציפויי חרסינה נחשבים לאחת הדרכים היעילות ביותר לחפות על פגמים בשיניים כמו סדקים, כתמים, רווחים ולהשיג מראה נחשק במיוחד. הציפוי מחרסינה מיוצר בהתאמה אישית לכל שן להשגת מראה טבעי במיוחד כאשר אפשר להתאים את הגוון של הציפוי לגוון הטבעי של השיניים האחרות.
מדובר באמצעי תיקון העמיד בפני ריקבון וכתמים שיכול להחזיק מעמד תקופה ארוכה להפליא, בין 10-15 שנים.
בנוסף, הציפויים פשוטים לניקוי ותחזוקה כולל צחצוח שיניים ושימוש בחוט דנטאלי.
הציפוי יכול גם מאוד להאריך את חיי השיניים ולהוסיף להם עמידות. היופי הוא שהציפויים לא סופגים פיגמנטים – כך שהם נראים נפלא לאורך זמן ממש כמו ציפורניים מלאכותיות, אם חיפשתם מקור להשוואה.
התחושה עם הציפויים כפי שמדווחים מטופלים שכבר ניסו, הינה נוחה וטבעית כאשר את הציפוי מניחים לאחר הסרה מזערית של שכבת אמייל דקה והציפוי עצמו על אף ההבדל המשמעותי שהוא מייצר הוא דק מאוד.
יש לפנות למומחים של מרפאת שיניים בתל אביב על מנת לדעת שאתם בידיים הטובות ביותר, כדי שההליך ייעשה בצורה יעילה מהחומרים הטובים ביותר ולהשיג שיפור משמעותי במראה מחמיא במיוחד.

להלבין וליהנות מהתוצאה

הלבנת שיניים יכולה להיות משמעותית בשיפור המראה כאשר הלבנת שיניים מקצועית המכוונת על ידי רופא השיניים תהיה אפקטיבית יותר מהלבנה ביתית.
לעיתים מדובר ביצירת סדים שמותאמים לשיניים ולפה ומבוססים על חומר אפקטיבי במיוחד כמו ג'ל שיש למרוח גם בבית. דרך נוספת יכולה להיות הלבנת שיניים בלייזר שמאיץ את פעולת ההלבנה.
כדאי לפנות להלבנה כאשר גוון השיניים מפריע ופוגע במראה, כשהשיניים משנות גוון במקרים רבים בעקבות שטיפת פה ממושכת, שתייה של קפה, עישון, כתמים כתוצאה ממזון, אנטיביוטיקה ועוד. הרופא יוכל להמליץ על הדרך הטובה ביותר להלבנת השן ללא חשש מגירוי מיותר.

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית גוף ונפש
טיפול שורש
מתי נבצע טיפול שורש?

טיפול שורש הוא כמובן מונח המגיע אלינו ישר מעולם טיפולי השיניים. ברבות הימים הפך המונח לניב שגור בפי רבים. אלו המעוניינים לתאר סיטואציה בה יש

קרא עוד »
אכילה נכונה בגיל ההתבגרות
אכילה נכונה בגיל ההתבגרות

הרגלי אכילה לא בריאה בשלבי ההתבגרות וההתפתחות, עלולים לגרום לנזקים בעתיד. במאמר זה אני ממליצה על הרגלים של אכילה נכונה בגיל ההתבגרות. המשיכו לקרוא

קרא עוד »