מה כדאי נופש בישראל או נופש בחו"ל

נופש בישראל כמו גם נופש בחו"ל שמתוכננים היטב, יעניקו הרבה אנרגיות חדשות ותחושות טובות בקרב המטיילים.
נופש

הישראלים הם מעט סנובים בכל מה שקשור לארץ. אז לא נוכל להכליל את כולם כי זה ממש לא הגדרה גורפת. עם זאת יש רבים מאוד מבין הישראלים אשר עבורם נופש איכותי ושווה באמת לעולם לא יוכל להיערך בתוך גבולות הארץ. עבורם, כל עוד הם לא עלו על מטוס ולא עברו דרך הדיוטי פרי הרי שהחופשה שלהם בכלל עוד לא התחילה. אז כולם מכירים את השלט התקוע בפסגת הרי האלפים הפונה דווקא אל הישראלים עם משפט מקנטר מאין כמותו – "סנוב בחרמון כבר היית?".

כי באמת מה חסר לחרמון הישראלי שלנו שאנחנו לא ממהרים לבקר בו? רק בגלל שהוא נמצא בתוך תחומי הארץ יש כאלה שחושבים שלא מדובר מקום אטרקטיבי ומיוחד.

אז אולי עניתי כבר על השאלה מהו הנופש המועדף, אך האמת היא שיש עוד הרבה נקודות שראוי לבחון כאשר באים לענות על השאלה – מה כדאי נופש בישראל או נופש בחו"ל.

 

סוגיית המחיר

בעבר ידענו שכל עלייה על מטוס וכל טיסה מייקרים מאוד כל טיול. טיולים בחו"ל היו שמורים לבעלי ממון כאשר רק הם יכלו להרשות לעצמם את התענוג של יציאה מהארץ. כל טיסה עלתה אלפי שקלים וכשמדובר היה במשפחה הרי שהעלויות נסקו לעשרות אלפי שקלים ליותר רק עבור חופשה אחת. השנים עשו את שלהם גם בתחום הזה של נסיעות וחופשות בחו"ל כאשר כיום יש אפשרות לצאת לחופשה בחול ולצאת בסופו של דבר עם חשבון נמוך משמעותית ביחס לחופשה בארץ. הטיסות בעונות בהם הביקוש אינו גבוה עולה היום מעט מאוד. החופשה בבתי המלון בחו"ל אף הן זולות מאוד מה שבהחלט מעמיד א החופשה בחו"ל מול חופשה בארץ כאשר אפשר לומר כי החופשה בארץ היא כנראה יקרה יותר מהחופשה בחו"ל.

 

לא יוצאים בלי מדריך

לא משנה אם בחרתם לטייל בארץ או בחו"ל, אם אין לכם היכרות טובה עם כל האזורים בהם אתם רוצים לטייל ואתם לא מוסמכים בהדרכת טיולים, אל תטיילו לבד.

גם טיולים בארץ וגם טיולים בחו"ל עלולים להסתיים חלילה באסון אם לא מקפידים על הדרכה מקצועית ועל ליווי של כל הקבוצה כולה על ידי אנשי מקצוע מהתחום הזה של הדרכת טיולים.

 

נופש ברמה שלכם

המילה נופש מעוררת אסוציאציות מאוד מרעננות ונעימות. תחושת הרווחה והפינוק הם מילה נרדפת לחופשה. אך כדי שאכן החופשה תהיה מושלמת, חשוב להתאים אותה לצרכים שלכם ולמטרות שלכם. אם הם לא יהיו כאלה, המטיילים לא יצאו מסופקים מהחופשה והם יבקשו לצאת שוב.

זו הסיבה שחשוב להקפיד שיהיה תיאום ציפיות בין המטיילים לבין המדריכים אן הסוכנים המתכננים את החופשה ואת הטיול.

נופש בישראל כמו גם נופש בחו"ל שמתוכננים היטב, יעניקו הרבה אנרגיות חדשות ותחושות טובות בקרב המטיילים.

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא על:

 

אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית בילויים