אטרקציות ופעילות לילדים שכדאי להכיר

כמה וכמה רעיונות לבילוי, אטרקציות לילדים או פעילות לילדים שיתרמו רבות להתפתחות של הילדים שלכם
אטרקציות ופעילות לילדים שכדאי להכיר

אני כבר מזמן חושבת שלמען בריאות הנפש והגוף של הילדים שלנו אנחנו ההורים חייבים ליזום פעילויות חוץ ביתיות בלי הפסקה. אם אנחנו בתור ילדים, הבילוי המועדף היה מחוץ לבית, בחצר במגרש הספורט או בחצר כאשר משחקי הקלאס, הגומי והחבל היו חלק בלתי נפרד מההווי הילדותי, הרי שהילדים של היום מסתגרים בבתים ושוהים יותר מידי מול המסכים. הם מעצמם כמעט ולא ייזמו יציאה מהבית. זו הסיבה שהכדור חוזר לידינו ואנחנו צריכים להיות 'המבוגרים האחראיים' שידאגו לכך.

יציאה מהבית לא חייבת להיות יציאה חגיגית ורבת רושם. גם יציאה לחצר או טיול לגן השעשועים הקרוב יספק את המענה הדרוש. ואני לא מתכוונת רק לילדים קטנים ממש שלא יכולים לצאת לבד. כל ילד גם בגיל עשר ויותר ייהנה מיציאה משותפת עם ההורה מהבית אל גן שעשועים. ברור שזה אמור להיות תואם גיל. כמו גינה עם מתקנים מאתגרים או כל דבר שעשוי לעניין ולסחוף את הילד.

אז אני פה עם כמה וכמה רעיונות לבילוי, אטרקציות לילדים או פעילות לילדים שיתרמו רבות להתפתחות של הילדים שלכם.

 

 

החווה בגבעה

הדיירים החביבים בחווה ישמחו לקבל את פניכם. החמורים, הסוסים, הפרות והתרנגולות, הברבורים והקופים, העיזים והיעלים ועוד הרבה מאוד בעלי חיים הממתינים לכם בחווה ישמחו כל ילד. בחווה יש כמה וכמה תחנות פעילות. פינות ליטוף, פינות יצירה, אפיית פיתות, עבודה בחימר, דפי צביעה ועוד שלל פעילויות שיעשירו את עולמו של הילד ויעניקו לו הנאה מבילוי בחיק הטבע. מניסיון אישי – מקום מומלץ החל מגיל שנתיים ומעלה.

 

גליצ'ה – המשחקייה לילדים בראשון לציון

גליצ'ה היא משחקיה יוצאת דופן. היא נקייה מאוד, היא צבעונית והיא מעשירה את דמיונו של כל ילד בשלל המתקנים ואפשרויות הפעילות במקום. לטעמי הדבר הכי חשוב במשחקייה הזו הוא שאין בכלל מסכים במקום. תודו שזה נדיר.

במקום ייהנו הילדים מגיל אפסו ועד גיל שמונה מפעילויות וחוויות מעצימות ומעשירות כמו סופרמרקט, תחנת כיבוי אש, כלי נגינה, ספינת פיראטים, חדר רופא ועוד חדרים ופינות קסומות שיכבשו את לב הילדים.

מתקנים מאתגרים נוספים ממתינים לילדים חובבי האקשן כמו מגלשה בגובה שישה מטרים, קיר טיפוס, מתקן טירונות ועוד אפשרויות אטרקטיביות רבות שיעניקו לכם וילדים שעות איכות מענגות וקסומות.

 

הפלגה בשקיעה ביאכטת הקטאמרן

המקום הכי אהוב עלי זה איך לא – הים. השעה הכי קסומה לטעמי בים זו השקיעה. (גם הזריחה, אם אני מצליחה להשכים קום לצורך הגשמת התענוג הזה…) שלבו את ההפלגה בים בזמן השקיעה הקסומה. מבטיחה לכם שזו תהיה הפלגה חלומית ממש. השמש תלווה אתכם במהלך השייט ואט אט תצנח לה אל הלילה.

צאו אל הים הפתוח, שאפו את האוויר הצח, הביטו אל האופק ותיהנו מרגעים משפחתיים קסומים בים.

 

אולי יעניין אותך לקרוא על:

אטרקציות ופעילות לילדים
אטרקציות ופעילות לילדים שכדאי להכיר
אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית בילויים