פארקים לילדים ששווה ללכת אליהם

אם אתם מחפשים מקום נחמד לבלות בו עם המשפחה. בפוסט זה אמליץ לכם כאן על מספר פארקים שכדאי לכם להכיר ואני בהחלט ממליצה עליהם בחום.
נחל חדרה

הפארקים שיש לנו היום הם משהו שונה לחלוטין מאלו שהיו לנו בעבר כשאני הייתי ילדה בגיל של הילדים שלי. הגינות הציבוריות שהכרנו והפארקים שהיו לנו הם אפילו לא משל למה שקורה היום. הרבה אטרקציות, הרבה צבע והרבה אפשרויות שלא הכרנו כלל. מדובר במתחמי משעשועים מיוחדים ומרשימים, מסלולי אופניים, מסלולי הליכה, פינות חי, מגרשי משחקים ועוד ועוד. ברוב המקרים הכניסה לאותם פארקים היא חינמית מה שהופך אותם לאטרקטיביים במיוחד כשאנחנו מחפשים מקום נחמד לבלות בו עם המשפחה.

אמליץ לכם כאן על מספר פארקים שכדאי לכם להכיר ואני בהחלט ממליצה עליהם בחום.

 

הפארקים המומלצים:

פארק עירוני עפולה – פארק ענק שמשתרע על פני שטח עצום. במקום מגוון גדול של אטרקציות לכל המשפחה. הפארק מוכר גם בשם – פארק חי העמק. יש בו שבילי טיול נוחים ונגישים, מדשאות גדולות, אזורי פיקניק ומתקנים מרהיבים ואטרקטיביים לכל בני המשפחה. בין היתר תוכלו למצוא במקום קיר טיפוס, פארק חבלים, פינת חי ופינת ליטוף ועוד.

נופארק בנוף הגליל – זהו פארק עירוני חדש יחסית המכיל מרחבי ענק כאשר המטרה היא ליצור אתר פנאי ואטרקציה לבילוי עם כל המשפחה. אם אתם מחפשים מקום נעים ומטופח, פארק יפה ומהנה וכזה שיאפשר לכם שעות של הנאה ושל כיף, זה הפארק שאתם מחפשים.

פארק נחל חדרה – פארק מדהים שעבר שיפוץ לפני זמן לא רב. בפארק ישנו גשר מיתרים מרשים, מסלול הליכה נוח וקצר המוביל עד לים, מדשאות רחבות, פינות שייבה מסודרות, פארק שעשועים מושקע וגדול והרבה נינוחות וכיף.

פארק רעננה – פארק עם הרבה אטרקציות. מגוון מתקנים משעשעים, שבילי הליכה נוחים ונגישים, רכבת ילדים, פינת חי, שולחנות פיקניק ועוד ועוד.

פארק הצבים נחל אלכסנדר – פארק מדהים שמתאים לבילוי בימים נעימים מבחינת מזג האוויר. בפארק אפשר לעשות פיקניק, ישנם מרחבי דשא גדולים, הרבה צל וכמובן צבים. הצבים הגדולים שהם האטרקציה המרכזית בפארק.

פארק מנחם בגין – אחד מהפארקים המרכזיים בעיר תל אביב. פארק מושקע במיוחד עם הרבה טבע בתוך העיר הסואנת. בפארק אגם נחמד שאפשר לעשות בו ספורט מים, מתקני שעשועים מיוחדים, שבילי הליכה ושבילי נסיעה באופניים, רכבת ילדים, פינת חי ועוד ועוד.

האגם האקולוגי בפתח תקווה – על פני יותר מ14 דונם בעיר פתח תקווה משתרע האגם האקולוגי והפארק הגדול. זהו פארק הנותן מענה לכל המשפחה. במקום מרחבי דשא גדולים, שבילי הליכה, אזורי פיקניק וגם מתקני שעשועים.

פארק הילדים בבאר שבע – פארק ילדים מרהיב ביופיו עם מגוון אטרקציות ואזורים מרתקים עבור כל בני המשפחה. הפארק על כל האטרקציות שלו הינו חינמי. בפארק תוכלו ליהנות שעות רבות עם כל בני המשפחה בכל הגילאים.

פארק נחל לכיש – מקום לבילוי יומי בפארק ענק. בפארק פינת חי ופארק שעשועים גדול.

 

אולי יעניין אותך לקרוא על:

פארק רעננה
פארקים לילדים ששווה ללכת אליהם
אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית בילויים