אימון כושר אישי האם זה משהו שאתם צריכים

המאמן לא מוותר למתאמן כך שהוא מצליח להעלות את הרמה הספורטיבית שלו עוד ועוד. שלא כמו באימון שאנחנו עושים לבד בבית ובמקרים רבים גם עושים לעצמינו הנחות.
מאמן כושר אישי

מתאמנים רבים שואלים את עצמם האם הם באמת זקוקים לליווי המקצועי של מאמן כושר. אני אישית נתקלתי גם כן בשאלה הזו וגם שמעתי אותה כמה וכמה פעמים מפי מתאמנים רבים שניסו ומנסים לשמור על כושר ללא כל הנחיה או ליווי מקצועי. דעתי היא כי אימון כושר הנעשה בלא הנחיה נכונה עלול לגרום לנזקים. אימון לא נכון גורם לכאבים, מוביל לנזקים בשריר או אפילו לשלד כאשר בטווח הארוך עשוי להתברר כי נזקים אלו הם בלתי הפיכים.

אחת הסיבות העיקריות המובילות לכאבים ולנזקים שתיארתי לעיל זה בגלל שאנשים לא מקפידים על חימום נכון לפני האימון ושחרור נכון לאחר האימון. ברגע שיש דרגת עומס גבוהה מידי בהתחלה וביצוע תנועות שאינן נכונות, התוצאה היא חוסר נוחות, כאבים וחוסר יכולת להתמיד באימונים בגל הכאבים.

כאשר מבצעים את האימון בליווי של מאמני כושר אישי, הכול נעשה תחת פיקוח בהתאם לכוח הסיבולת של הגוף כך שלא יהיו נזקים והאימון יהיה יעיל והכי אפקטיבי.

מה זה אימון כושר אישי?

כשאנחנו מדברים על אימון כושר אישי, אנחנו למעשה מתכוונים על אימון שנעשה אחד על אחד של המתאמן מול המאמן.

המאמן הוא המדריך והוא המבקר של המתאמן כאשר הוא עוקב וגם מכוון את המתאמן לאורך כל הדרך. הוא מוודא שלא נעשות טעויות קשות באימון וכאשר הדבר אפשרי הוא מאתגר עוד בתרגילים מורכבים יותר או ברמות קושי גבוהות יותר. מאמן כושר אישי גם יטיף לכם מידי פעם על תזונה נכונה ועל הרגלי בריאות כשהמטרה שלו היא להעניק לכם את המעטפת המושלמת בכל מה שקשור לאימוני כושר ובריאות.

המאמן לא מוותר למתאמן כך שהוא מצליח להעלות את הרמה הספורטיבית שלו עוד ועוד. שלא כמו באימון שאנחנו עושים לבד בבית ובמקרים רבים גם עושים לעצמינו הנחות.

כך תבחרו את מאמן הכושר:

אז איך בוחרים מאמן כושר? יש מספר טיפים אליהם כדאי להתייחס כדי להגיע בסופו של דבר לבחירה הכי נכונה.

  1. ההכשרה של מאמן הכושר – חשוב לבחון את ההכשרות של מאמן הכושר ואת הרקע המקצועי שלו.
  2. המלצות על מאמן הכושר – חשוב לקבל המלצות מלקוחות קודמים ואם אפשר גם לקבל אימון ניסיון לפני שמחליטים ללכת על זה.
  3. סקר שוק – יש טווח של מחירים בתחום הזה של אימוני הכושר. לא יזיק אם תעשו סקר שוק כדי לבדוק את המחירים.
  4. כימיה וחיבור בין המאמן למתאמן – בגלל שמדובר בעבודה של אימון כושר אחד על אחד חשוב לוודא כי ישנה כימיה בין הצדדים וכי המתאמן חש בנוח מול המתאמן. מסיבה זו אני ממליצה לכם לנסות, לבדוק ובמקרה הצורך גם להחליף את המאמן עד שתגיעו למאמן המושלם.

אז היכנסו לכושר עם מאמן שיוליך אתכם בדרך הרבה יותר בטוחה ועקבית.

 

אולי יעניין אותך לקרוא על:

אימון כושר אישי
אימון כושר אישי האם זה משהו שאתם צריכים
אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית גוף ונפש
טיפול שורש
מתי נבצע טיפול שורש?

טיפול שורש הוא כמובן מונח המגיע אלינו ישר מעולם טיפולי השיניים. ברבות הימים הפך המונח לניב שגור בפי רבים. אלו המעוניינים לתאר סיטואציה בה יש

קרא עוד »
טיפולים דנטאליים אסתטיים
טיפולים דנטאליים אסתטיים שכדאי להכיר

השיניים שלנו בעלות השפעה דומיננטית על המראה הכולל ומלבד רפרטואר רחב של טיפולים הקשורים לבריאות השן, כגון סתימות, כתרים, טיפולי שורש, הרי שבשנים האחרונות עלתה המודעות לקיומם של מגוון טיפולים דנטאליים אסתטיים המיועדים לשיפור התפקוד והחזות של השיניים להשגת חיוך מיליון דולר.

קרא עוד »
אכילה נכונה בגיל ההתבגרות
אכילה נכונה בגיל ההתבגרות

הרגלי אכילה לא בריאה בשלבי ההתבגרות וההתפתחות, עלולים לגרום לנזקים בעתיד. במאמר זה אני ממליצה על הרגלים של אכילה נכונה בגיל ההתבגרות. המשיכו לקרוא

קרא עוד »