אימון כושר בבית לנשים

אז נכון שבבית אין ציוד כמו בחדר הכושר, אך עם זאת אפשר תמיד להיות יצירתיים
אמון כושר

תקופת הקורונה הביאה לעולם הרבה חידושים וטרנדים רבים צברו תאוצה בעקבות האילוצים של אותה תקופה. אחד הדברים המבורכים שקרו זוהי האפשרות להתאמן ברמה גבוהה ויעילה גם מתוך הבית.

האמת היא שאני כבר עושה את זה שנים אך בשנתיים האחרונות הדבר רק השתפר והשתכלל עד שכיום נשים רבות נהנות מהאלטרנטיבה הזו של אימון כושר בבית לנשים.

אימון למתחילות

בחדר כושר יש את ההדרכה ואת ההכוונה לאימון המתאים בהתאם לרמת הכושר של המתאמנים. באימון הביתי יש לוודא כי מדובר באימון מותאם לרמת הכושר. אם את רק מתחילה להתאמן, עלייך לבחור בתוכנית אימונים קלה שתיעשה בצורה מדורגת. המטרה היא בסופו של דבר תמיד לאתגר עוד ועוד את השריר אך ההדרגתיות הינה חשובה ביותר. יש לשים לב כי נעשים תרגילי חימום לפני האימון, מתיחות והרפיה של השריר לאחר האימון כדי להבטיח כי אכן הפעילות והאימון יהיו יעילים ולא יזיקו חלילה לגוף.

כמה זמן זה ייקח לי?

אחת השאלות הפופולאריות של הנשים העסוקות של היום, היא כמה זמן יהיה עליי להקדיש לצורך האימון הביתי? אז האמת היא שאין כאן תשובה חד משמעית כי מדובר בזמן אימון שיכול בהחלט להשתנות. אם אנחנו מדברים על זמן אימון ארוך הרי שהוא עשוי לארוך עד 30-40 דקות. אך נשים שרוצות משהו קצר וממוקד יותר יכולות בהחלט למצוא גם את זה ועדיין האימון יוכל להיות אפקטיבי ויעיל במיוחד.

יש כאלה הטוענים כי דווקא האימון הקצר אך היומיומי והקוב עשוי להיות אפקטיבי יותר מאימון ארוך.

כך יש את האימון שעובד בעיקר על שריפת קלוריות ועל חיטוב כאשר מדובר באימון שיש בו תועלת רבה הן מבחינת התוצאות והן מבחינת צמצום הזמנים כאשר במקרים רבים מדובר באימון קצרצר ממש אך ממוקד ויעיל מאין כמותו.

מה עם האביזרים לאימון הביתי?

אז נכון שבבית אין ציוד כמו בחדר הכושר, אך עם זאת אפשר תמיד להיות יצירתיים. לעשות שימוש בקופסאות שימורים או בקבוקי מים במקום משקולות או אפילו להסתפק באימון גופני ללא כל אביזר. כשיש הכוונה מקצועית, האימון יהיה יעיל ואפקטיבי.

 

אולי יעניין אתך לקרוא על: 

 

אמון כושר
אמון כושר בבית לנשים
אהבתם? שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים בקטגוריית גוף ונפש
טיפול שורש
מתי נבצע טיפול שורש?

טיפול שורש הוא כמובן מונח המגיע אלינו ישר מעולם טיפולי השיניים. ברבות הימים הפך המונח לניב שגור בפי רבים. אלו המעוניינים לתאר סיטואציה בה יש

קרא עוד »
טיפולים דנטאליים אסתטיים
טיפולים דנטאליים אסתטיים שכדאי להכיר

השיניים שלנו בעלות השפעה דומיננטית על המראה הכולל ומלבד רפרטואר רחב של טיפולים הקשורים לבריאות השן, כגון סתימות, כתרים, טיפולי שורש, הרי שבשנים האחרונות עלתה המודעות לקיומם של מגוון טיפולים דנטאליים אסתטיים המיועדים לשיפור התפקוד והחזות של השיניים להשגת חיוך מיליון דולר.

קרא עוד »
אכילה נכונה בגיל ההתבגרות
אכילה נכונה בגיל ההתבגרות

הרגלי אכילה לא בריאה בשלבי ההתבגרות וההתפתחות, עלולים לגרום לנזקים בעתיד. במאמר זה אני ממליצה על הרגלים של אכילה נכונה בגיל ההתבגרות. המשיכו לקרוא

קרא עוד »